Wat gaat er gebeuren in 2012?

Bijgewerkt: 25 september 2011

2012 is een haast magisch jaar dat velen van ons bezighoudt: wat gaat er gebeuren in dat jaar? Houdt de wereld – of dan tenminste de Aarde – op te bestaan? Of moeten we dat niet zo letterlijk nemen en gaat er ‘alleen maar’ een ramp gebeuren, of gaan we naar een paradijselijke staat van zijn? En gebeurt dat dan plotseling of gaat dat geleidelijk? En wat dán?

And we do not fear by Nicholas Rerih

And we do not fear by Nicholas Rerih

Er gebeurt al vele decennia heel veel op onze planeet, dat ons in beroering brengt. Deels weten we dat niet precies, omdat de toekomst simpelweg niet vaststaat. Voor een ander deel leven we in ongerustheid, omdat er veel angstscenario’s bestaan voor het jaar 2012. Neem nou die films over 2012, die aan elkaar hangen van angstverhalen.

Er is een club van kwade krachten, die elke positieve vooruitgang op aarde blokkeert. Dat is de reden waarom alle mooie plannen altijd stagneren. We moeten hem echt zelf teweegbrengen, de mooie nieuwe tijd, want onze regeringen en instanties zitten te veel onder de invloed van die club van duister. Als wij dus in actie komen en onze verantwoordelijkheid nemen, kunnen we van een balans tussen goed en kwaad gaan naar een balans tussen goed en goed.

De beroemde datum 21 december 2012 is de datum waarop de Maya-kalender afloopt en die dag markeert het einde van een periode van 5.500 jaar, zoals we die constant kennen.Op die datum gaat de aarde de vierde dimensie binnen en komt er een tweedeling: sommige mensen blijven in een fysiek lichaam nog een tijdje verdergaan met hun ascensieproces. Het ascensieproces houdt heel eenvoudig in, dat je jezelf zuivert. Je schoont al je trauma’s op en je vergeeft jezelf voor het kwaad dat je eventueel gedaan hebt. Daarna ben je klaar om in een betere wereld te gaan wonen.

Anderen zijn daar al klaar mee en gaan op de nieuwe aarde wonen, in hun etherische lichaam. In feite mogen ze kiezen waar ze naar toe gaan, want er zijn nog veel meer werelden waar je kunt leven. Metatron heeft me eens een droom gestuurd, waarin hij me liet zien hoe het gaat gebeuren. Op een gegeven moment leggen we ons fysieke lichaam af en daar voelen we niets van – geen stervensproces dus! We voelen ons opeens een stuk lichter, dat is alles: onze subtiele lichamen worden uit ons fysieke lichaam gehaald. Sommige mensen, die niet gewend zijn aan de hogere dimensies, zullen er eventjes aan moeten wennen dat alles wat je bedenkt, direct gebeurt. Maar dat is binnen een paar dagen wel over.

De Fotonengordel gaat dit proces ondersteunen. Zoals je op het fotootje hieronder kunt zien (klik erop om het te vergroten), draait ons hele zonnestelsel om een andere centrale zon, namelijk die van de Pleiaden, genaamd Alcyone. Die baan duurt 25.860 jaar. In die baan zitten twee tijden van ca. 11.000 jaar, die weer verdeeld worden in tweeën, namelijk twee keer 5.500 jaar (naar zo’n periode verwijst het einde van de Maya-kalender) en twee perioden van 2.000 jaar. Momenteel bevinden we ons vlak voor de fotonengordel, een plek van licht, waarin we ons elke 26.000 twee keer 2.000 jaar lang bevinden. Zie foto en link hieronder naar een informatief artikel daarover. Die fotonenband gaan we tussen 2012 en 2017 binnen en dat veroorzaakt en magnetische poolomdraaiing.

Toch is dit niet het héle verhaal. Maar eerst: wat ís die fotonenband eigenlijk? Was het niet zo dat dat verhaal over die lichtende plek in de baan van ons zonnestelsel rond de centrale zon Alcyone nogal omstreden was? Want fotonen – lichtdeeltjes immers – blijven toch niet op één plek zitten, leerden we bij natuurkunde, die reizen toch met de snelheid van het licht het universum door?

Nee, dat klopt niet. Op niburu.nl vond ik een interessant artikel over onderzoekers, die allang met de snelheid van het licht aan het uitproberen zijn om die te wijzigen en met succes. Licht blijkt soms veel sneller, soms veel langzamer te reizen. Bovendien kunnen astronomen de fotonenband gewoon zien met een telescoop: het is immers een lichte plek. Hier kun je meer informatie vinden in het Nederlands over de fotonenband.

Zoals ik net al even aanstipte, komt er ook een poolomdraaiing (pole shift). Op onderzoek uitgaande las ik het volgende: de magnetische polen zijn allang bezig zich te verplaatsen! Het is momenteel al zo ver dat elke keer dat er een vliegtuig landt op een vliegveld, er een kompas bijgehaald moet worden, want als de precieze plek van het noorden niet bekend is, landt het vliegtuig ergens in een grasveld in plaats van op de landingsbaan. Een fysieke omdraaiing van de polen gaat niet gebeuren: alleen de magnetische polen gaan draaien tussen 2012 en 2017, wanneer we de fotonengordel binnengaan. Dus de noordpool wordt zuidpool en andersom. De omdraaiing wordt veroorzaakt door het binnengaan van de fotonenband. Wist je trouwens al dat de noordpool magnetisch gezien een ‘zuidpool’ is en onze zuidpool een ‘noordpool’? Fysieke omdraaiingen komen elke 52.000 jaar voor, magnetische elke 11.000 jaar.

Tel daarbij op dat er al een eeuw lang steeds meer licht, dus positieve energie, naar onze planeet komt. Die is afkomstig van het Galactisch Centrum, een enorme ex-zon, nu zwart gat, genaamd Sagittarius A. We bevinden ons in onze baan daaromheen dichterbij dit zwarte gat dan vele honderdduizenden jaren het geval is geweest. De astronomische gebeurtenissen helpen dit proces zoals je ziet. Dus:

  • de aarde draait om de zon
  • de zon met alle planeten eromheen draait om Alcyone
  • ons zonnestelsel plus de Pleiaden, waar wij bijhoren, draaien om Sagittarius A, het Galactisch Centrum
  • Ons Melkwegcentrum draait om Andromeda, de centrale zon van ons universum

Steeds meer mensen gaan zich door deze binnenkomst van licht spiritueel ontwikkelen en nemen verantwoordelijkheid voor hun leven. Ze beseffen dat zij alleen de meester van hun leven zijn. Biologisch eten, verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven, ecologisch leven, een eigen bedrijf beginnen liever dan in loondienst werken, natuurlijke geneesmiddelen gebruiken en meer van dat soort dingen worden steeds gewoner. Wie had dat 100 jaar geleden ooit gedacht? En waar moet dit allemaal toe gaan leiden?

Het was even zoeken voor ik het antwoord op deze laatste vraag had. Er zijn de laatste jaren sporen van Atlantis gevonden en zelfs aanwijzingen voor een nog oudere cultuur, de Lemurische, die nog vóór Atlantis bestond en waarvan onze wetenschappers heel weinig weten. Eén van de redenen daarvoor is, dat Lemurië de eerste paar honderdduizend jaren in de 5e dimensie verkeerde en men er dus geen fysiek lichaam had. Pas later is het eiland in energetische trillingen gedaald en werd het leven fysiek. Bovendien verging dit eiland en is er weinig van over.

Zo’n 11.000 jaar geleden verging vervolgens het enorme eiland Atlantis door een natuurramp, voor zover we nu weten. De mensen hadden er rond de 10.000 jaar geleefd. Wij hebben altijd gedacht dat er in Atlantis vrede en eenheid heerste, maar dat is niet het geval geweest. Ik heb mijn levens daar teruggezien en het werd me duidelijk dat het daar niet beter was dan hier. We moeten dus veel en veel verder terug in de geschiedenis om het moment te vinden, waarop er disharmonie ontstond. Daarover staat niets geschreven, dus ik heb me bij mijn zoektocht door de engelen laten leiden.

De laatste maanden ben ik door hen meegenomen naar heel oude werelden. Fysiek leven is er sinds een paar miljoen jaar, zoals iedereen weet. De aarde is volgens de engelen 16 miljard jaar oud en volgens onze wetenschappers ruim 8 miljard jaar. Het leven zelf is een miljard decatiljard jaar oud (een 1 met 75 nullen).Dus het leven is beslist niet op de aarde begonnen en zelfs niet in onze wereld van universa, die 500 miljard jaar oud is.

Helemaal in het begin leefden er engelen in een paradijs, zoals het ons in religieuze boeken wordt verteld. Dat was alleen niet op de aarde, maar heel ver weg in een hemels paradijs en het leven was toen nog etherisch. Door eenvoudigweg het samenleven met elkaar ontstond er jaloezie, haat en nijd.  De engelen die daartoe vervielen, zijn degenen die we de gevallen aartsengelen noemen en dit verhaal is de zondeval. Dit gebeurde er: de engelen zijn door de duisteren onder hen gekopieerd en in een gekloond lichaam gezet – toen konden ze nog werken met goddelijke krachten en ging het creëren van een nieuw lichaam heel gemakkelijk. De duistere engelen hebben hen sindsdien gedwongen leven na leven te leiden in steeds nieuwe werelden, die zij schiepen. De duisteren hadden de macht – het leven was allesbehalve leuk – en zo is het ook nu nog in de engelenwereld.

Natuurlijk hebben de engelen van het licht hard geprobeerd hier op aarde weer een paradijs te maken, zoals ze dat in elke nieuwe wereld probeerden, maar dat lukte helaas niet. Er is daardoor wel een daling geweest in niveau van leven, sinds er hier leven ontstond en dat zou je misschien een nieuwe zondeval kunnen noemen.

In de Lemurische tijd werd het leven daardoor fysiek. Of dat zo erg is, valt nog te bezien. Wij mensen klagen steen en been over het fysieke leven (overal moet je wachten, je bent ziek en kunt niet uit het niets creëren). Maar in déze tijd waarin wij nu leven, gaan we het paradijs terughalen. Het is juist nú, dus vanuit dat fysieke leven, dat we het duister eindelijk de baas worden. Niet door het te verdrijven, maar door het te genezen. Dus we hebben fysiek moeten worden om het duister uit onszelf te kunnen bannen.

En daar gaat het verhaal van ascensie in 2012 over: over het zuiveren van onze eigen ziel en lichaam, zodat we eraan toe zijn om na een miljard decatiljard jaar eindelijk een vredige samenleving op te bouwen. Sommige mensen zullen ervoor kiezen fysiek te blijven en hier een ecologische manier van leven te starten. Anderen zullen etherisch willen worden en we gaan alle fysieke planeten opknappen, zodat ze weer leefbaar zijn. Mensen die niet zuiver zijn, zullen deels worden geheeld en zullen verder aan zichzelf moeten werken.

Een Amerikaanse onderzoekster, Jean Liedloff (boek: the Continuum concept), ontdekte in de jaren ’80 een indianenstam in Venezuela, die in paradijselijke staat leeft. Deze mensen, Yequana’s heten ze, leven in harmonie, vrijheid en liefde en voeden hun kinderen op heel bijzondere wijze op. Daardoor kennen ze geen geweld, haat of nijd. Dus vandaag de dag bestaat die vredige staat van zijn al: we moeten het alleen leren door eerst aan het collectief te denken en pas dan aan onszelf. 

Als je daarop doorredeneert, lijkt het logisch dat iets wat geweest is, nog een keer terug kan komen. Bovendien vertellen alweer alle godsdiensten over een tijd, waarin we weer harmonie en een paradijs zullen kennen op aarde. Als je alle energetische veranderingen en het zien van de fotonenband daarbij optelt, krijg je een redelijk sluitend verhaal. Dus ook als je het niet spiritueel bekijkt en het gewoon gelooft omdat je voelt dat het waar is, kun je het beredeneren.

En dat is de plek waar de sterrenkinderen hun rol spelen: zij komen ons helpen bij het opnieuw creëren van een maatschappij vol van harmonie, vrede, liefde, vriendschap en vrijheid. Zij kunnen dit, omdat ze hun kennis van de geschiedenis, die in de hogere sferen waar we allemaal vandaan komen, hebben meegenomen naar hier. Ze zijn niet opgegroeid in dat paradijs, want in de hogere sferen is er net zo goed een dictatuur van het duister als hier, maar ze herinneren zich het hele verleden van alle leven. Daardoor kunnen ze ons helpen opnieuw een rechtvaardige maatschappij te creëren.

©Sophia Dijkhuis 2009/2010

https://nieuwetijdskinderen.wordpress.com -  www.goldenera.nl

Engels: http://archangelsnews.wordpress.com

Dit bericht mag vrijelijk gekopieerd worden, inclusief afbeeldingen, die vrij van copyright zijn, op voorwaarde dat mijn naam en een werkende link naar mijn weblog en website aanwezig zijn.

 

205 reacties op “Wat gaat er gebeuren in 2012?

  1. temiste ik denk dat dit niet gaat gebeuren wie is er met me eens? want de wereld bestaat al meer dan 5 miljard jaar dus is 2012 al allang voorbij ik geloof naar me zelf zeg ja als je met me eens bent
    GROETJES:BERKANT

    • Beste Berkant, ik weet niet wat jij bedoeld met nep, maar niets staat vast, Sophia schreef ook: “Er gebeurt al vele decennia heel veel op onze planeet, dat ons in beroering brengt. Deels weten we dat niet precies, omdat de toekomst simpelweg niet vaststaat.”

      Als het zo was, dat de toekomst al vast stond, dan zouden er niet heel veel mensen bezig hoeven te zijn, om het duister proberen te verwijderen, dan konden we allemaal op onze gat gaan zitten en maar afwachten, maar dat is helaas voor velen niet mogelijk, omdat het duister dan helemaal alles in z’n macht heeft.
      Zo is het voor mij toch al een raadsel, dat iedereen de onderdrukking en vergiftiging via chemtrails en voedsel, maar gedwee toestaat, maar dat is een ander verhaal.

      Maar over 2012, het kan dus nog alle kanten op.
      Het is volgens mij wel zo, dat we na een bepaalde tijd deze tijd afsluiten, of dat nu 21 december is of later, kan niemand weten.
      We gaan, of gebukt onder de Nieuwe Wereld Order, of we gaan een mooie ‘nieuwe tijd’ tegemoet.
      In beide gevallen zou je kunnen zeggen dat we een nieuwe tijd in gaan, een donkere of een (ver)lichte tijd. Lieve groet, Matthijs

    • Dank je wel Matthijs, voor je reactie! Jij kunt het altijd zo goed zeggen.

      Berkant, inderdaad staat niets vast. We zijn uit alle macht aan het proberen om de duistere machten te ontmantelen en het licht hierheen te brengen. Dus om een mooie maatschappij te creëren, waarin iedereen in liefde en eenheid samenleeft. Of dat nog lukt in dit jaar, dat weet ik niet! Ik hoop sowieso dát het lukt, al krijg ik steeds meer hoop en zekerheid dat het inderdaad op een succes zal uitdraaien.

      Matthijs, er zijn heel veel mensen die het allemaal niets kan schelen hier op de planeet. Die zetten de toon voor iedereen: het is niet ‘cool’ om in ‘complottheorieën’ te denken. Als je gelooft in chemtrails, geloof je in sprookjes etc. en ben je een zweefkees cq zweefteef :-D. En dus durven mensen zich er geen zorgen over te maken!

  2. ik denk dat dit nep is want ik heb een reden ze zeggen dat de wereld al meer dan 5 miljoen jaar bestaat dus dan is 2012 toch allang voorbij? gaat dit wel gebeuren?? IK HOOP HET NIET
    dankje dat je me reactie heb gezelen

  3. beste sophia, je schreef ver hierboven over lemuria en atlantis, als klein kind ( van een jaar of 9) kreeg ik omdat ik in me zelf ging zitten ook een soort van beschaving door die tussen zuid afrika en antartica ligt, ik begreep het toen nog niet deze dingen maar ik geloofde zeker in deze dingen, want ik heb altijd mijn eigen gevoels geloofd, maar nooit kunnen plaatsen op deze aarde, wat mij nog bij staat is dat deze beschaving wel 4.000000 jaar oud was, nu dat ik hier over schrijf krijg ik door dat het een buitenaardse beschaving was, sorry voor het ongemak

    afz. peter

  4. de wereld is mooi aan het worden, de veranderingen zijn voel en zichtbaar.
    soms ben ik me eenzaam , maar mijn Engel is er steeds weer om me leuke dingen te laten ervaren. Ik ben 70 jaar en drie jaar geleden begonnen met Cello spelen, ik zal het nooit echt leren maar het genot er van is zeker zo groot.
    Ik wil zeggen geniet van het leven en geef dat door. Dat is naar mijn mening het hoogste goed!!! RESPECT voor het ZIJN zonder vooroordeel .

    • Minke wat leuk dat je iets doet waar je niet echt heel goed in bent, maar waar je van geniet! Dat doen niet veel mensen je na en cello is prachtig!!

      Ja genieten voor zover mogelijk, maar heel veel mensen hebben niets om van te genieten. Ze zitten zonder een cent, zonder familie en zonder vrienden, in de juridische en gezondheidsproblemen …

      We vechten hard om deze voorspellingen voor 2012 waar te maken!!! De veranderingen zijn voelbaar, maar nog niet groot genoeg om echt een verschil te maken. Inderdaad zijn zonder vooroordelen en met liefde … dat hebben we nodig!!! :-)
      liefs S

  5. waneer gaat dit nu alemaal gebeuren ? ikzelfben er wel met bezig maar bv als ik op men werk ben en ik zie men collegas dan denk ik bij mezelf van hmm zijn er dan zo weinig mensen die begrijpen wat ze hier me bedoelen en vraagje sophia ben je medium ?

    • Precies, bijna niemand weet waar het over gaat :-). Het gaat allemaal heel binnenkort beginnen. Wanneer precies weet ik niet, heb al een paar keer gegokt, maar het staat nog niet vast. Het duurt niet lang meer iig.
      Nee ik ben geen medium, Sam!

    • Zo,zo, jij hebt het druk voor iemand van 8
      druk met school,boekverslag,huiswerk!
      Nou, nou……wat voor school zit jij dan en in welke klas?

    • Bruno, ik heb het druk! Het is vakantie hier en ik heb ook een zoon van 8 jaar, die me nodig heeft. Een spreekbeurt over het zonnestelstel … wat wil je eigenlijk vertellen aan de kidneren uit de klas? Misschien interessant om te vertellen dat de zonnestralen koud zijn, dat de zon dus helemaal niet heet schijnt te zijn en dat er ook mensen op wonen (etherische, geen fysieke zoals wij hoor). De zonnestralen worden heet wanneer ze in de buitenste sferen van de aarde komen. De stratosfeer, ionosfeer … eh verder weet ik ze ook niet uit mijn hoofd. Wat wil je vertellen over ons zonnestelsel? Ik ben traag met antwoorden deze dagen hoor! Maar ik ben er wél

  6. Wat was er eerder de kip of het ei ? Mocht de man niks meer zijn dan een misvormde vrouw dan zal het mij niet verbazen .Wat was er eerder de kip of de haan ?Heeft iemand ooit wel eens een haan een ei zien leggen ?Zo ja , dan was het een kip hahahaha en geen haan simpel .Dat de haan de kip ging domineren dat is een feit .De bijbel is geschreven door een man daarom is god voor sommigen een man . We bidden allemaal voor de man in de hoop dat die zich gedraagd . God is de gedachte die probeert de geest en alles beter te maken .Waarom het zo mis kan gaan in de bijbel en de koran ? Simpel de vrouw mocht zich er niet mee bemoeien .Daarom verloopt het allemaal zo stroef . Toch zijn we met z’n allen met sneltreinvaart op weg naar het begin waar het allemaal begon . De vrouw weer de plek geven die het verdient , bovenaan de lijst .Maar de vrouw is zoals altijd weer te goed voor deze wereld ze zal die plek bovenaan delen met de man omdat ze dat het beste vind .Samen zorgen dat de kinderen kunnen spelen in een wereld zonder oorlog.De zwakke steunen zodat zij kunnen overleven .God leeft en ik ben een getuige .Ik wil alle gelovige en ongelovige eren , ik ken genoeg ongelovige die meer met de god zijn dan ik kon vermoeden . Ik hoop dat alles wat ik zo even heb geschreven waar is . Bedankt Sophia voor dit plekje waar ik mijn ei heb mogen achterlaten . De groeten van hier , hoi .

    • Asjeblief Mario :-)
      Hm ja de vrouw staat altijd maar weer onder de man, tenminste op veel gebieden wel. Maar in het onderwijs en de zorg niet en da’s ook weer fout. We moeten het samen doen, toch? Ik heb het altijd saai gevonden, wanneer ik ergens lesgaf en er waren geen mannen bleeh. Veel gezelliger in een gemêleerd gezelschap, meer humor enzo.

      Moeder God heeft 2000 jaar lang opgesloten gezeten in de bovenwereld, ver weg van de universa. Vader God was dus alleen en op die manier is het waar dat er de laatste eeuwen een mannelijke God was … Gelukkig is ze nu alweer sinds een maand of zes trug.
      Groetjes Sophia

  7. Jaja hahaha .Zal ik eens doen waar ik goed in ben …klagen ??Ze waren laatst geld aan het inzamelen op de markt om kinderkanker te bestrijden !?Ondertussen word er druk geexperimenteerd met een deeltjesversneller ? Daar hebben ze wel genoeg geld voor .Tegelijkertijd weet ik hoe je de economische crisis kan oplossen . We bouwen om elke stad een deeltjesversneller ,kortom werk zat ! We gaan de wetenschap helpen .Met een lach en een traan de groeten van hier .

  8. Ik vind het allemaal wat raar en weet niet goed wat te doen het maakt me bang. Het is zo angstaanjagend: als er volgens Sophia sommige mensen op aarde blijven en als er andere naar een andere planeet gaat. Dat wordt je toch bang van? Niet? Ik wil gewoon mezelf zijn EN BLIJVEN. Ik wil doen wat ik nu graag doe samen met de mensen waar ik van hou. Ik wil helemaal niet naar een ander stelsel of naar de ster waar ik van afstam. Ik leef NU en HIER op planeet aarde. Trouwens de mensen die duizenden jaren geleden leefden hebben het allemaal wel niet meegemaakt. Wat doen wij verkeerd? OK, de wereld is oneerlijk dat vind ik ook. Maar ik zou het toch maar raar vinden dat iedereen gelijk is en dat iedereen hetzelfde bezit heeft. Ik denk dat het leven maar saai zou zijn moest iedereen gelijk zijn. Ik ga nu zelfs stoppen met schrijven want mij maakt het echt bang. Groet, Thys

    • Hoi Thys, niet bang zijn hoor! Je kunt straks kiezen wat je wilt doen. Dus je kunt ook gewoon hier blijven als je dat wilt. De mensen die duizenden jaren geleden leefden, dat zijn wij, want wij leven allemaal levens na elkaar! :-)
      Waarom maakt het je bang als iedereen hetzelfde heeft? Het gaat erom dat iedereen dat kan hebben/krijgen wat hij of zij wil. Ik bedoel … ik hoef geen duur horloge, maar wil wel een dure jurk bijv. Die keuze heb ik dan, zie je hoe het bedoeld is? Nu moet ik zeg maar alles van de dump halen en dan nog is het te duur
      Groetjes Sophia

  9. Jaaah , god is voor mij ook geen vreemde dat gedoe met dat bidden is wel een beetje voodoo want het werkt echt ! Ik ben traag van begrip en ook nog eens vergeetachtig dus ….een slechte leerling .Met dna reparatie heb ik begrepen dat je probeert te denken/werken vanuit het punt waar je staart zou moeten zitten.Ergens tussen je billen vlak boven je poepgat .Moeilijk ,liggend op mijn rug mijn buikspieren/bovenlichaam trainen kom je daar wel een beetje . Ik probeer te starten vanuit dat punt waar mijn staart zou moeten zitten .Ik probeer mijn buik te gebruiken als middelpunt en vanuit daar als te regelen ,misschien is dat normaal maar ik doe vermoedelijk mijn hele leven alles vanuit mijn rug.Het is vooral luisteren naar je lichaam en het komt er volgens mij op neer dat je je lichaam opnieuw opbouwd vanaf je voeten tot aan je hoofd .Als je gaat bewegen begin je met de buik te spannen en dat probeer ik meester te worden .Ik heb er zelfs een opstandings gebed bij verzonnen (staand trainent bidden duurd maar 50sec ) .Als ik in de spiegel kijk zie ik dat er echt iets gebeurd .Ik zou het de hele wereld willen vertellen maar zoals jij al zei god is humor .God heeft mij al zo vaak voor gek laten doorgaan (is niet zo heel erg hoor ik moet er zelf ook soms/vaak om lachen)dus ik wacht nog wel eventjes met kennis delen totdat ik echt zeker ben van deze handelingen .Nee die spiegel liegt niet maar ik twijvel . Als ik 68 kilo weeg heb ik het gevoel dat ik het best met mijn lichaam kan expirimenteren . Ik doe alles fysiek en tegelijkertijd ook etherisch want dat gaat vanzelf dat houd je niet tegen .Die ene keer dat ik echt etherisch was (uit mijn lichaam ) werd ik zo ongerust dat ik snel weer teruggegaan ben in mijn lichaam .Ik was bang dat ze mijn lichaam zouden vinden zonder mij erin en dat ik niet meer kon laten weten dat ik er nog was .Waar gebeurd maar 100% etherisch ? Het voelde wel zo maar het is voor mij meer een bijzondere ervaring en vooral griezelig ,jaaah . Hoi

    • ahh wat ingewikkeld, maar het klinkt als een mooie oefening, die dna-therapie die je doet.
      Alleen probeer nou wat zwaarder te worden, want als je niet goed op de aarde staat, krijg je die gekke en ook enge ervaringen. Beetje zwaarder, weet je nog? ;-)
      En niet uit je lichaam gaan. Dat hoeft niet, maar kan gevaarlijk zijn, zolang niet iedereen genezen is uit het duister

  10. Ja die half robors doet mij een beetje denken aan antidepressive pillen slikkers.Mensen die aangeven er gaat iets helemaal mis of er is iets helemaal misgegaan.Voila de oplossing slik maar een pil en jawel het lijkt even of alles is opgelost .Voor je het weet ben je een zombie en of je de 100 jaar nog haalt ?Op dit moment ben ik bezig met gen/dna reparatie .Hebben ze me verteld en ik ben het aan het uitproberen/ontdekken ,hoe ver kun je gaan ?Ik zou graag willen zeggen het werkt maar het lijkt nog een lange weg te gaan .Ondertussen volg ik jou ook nog een beetje , ja .Maar die dimensie die jij laat ontstaan is zo groots dat het niet meevalt voort zo’n simpele gozer als ik.Gelukkig ken ik iemand die bijna net zo praat als jij dus ik ben wel een beetje op de hoogte .Vroeger en nu reptielen spiritualiteit heel veel liefde etc,etc goed mixen . Ik ga nog effe snuffelen op je site .Bedankt en zet ‘m op ,groeten van hier .

    • Ha Mario,
      Ja die pillenmaffia hoort bij het duister, heel simpel. :-)
      Het leven is eigenlijk zo simpel … niks ingewikkelds aan. God heeft humor, goede smaak en houdt niet van wollig gedoe. Dus als je een simpele gozer bent, ben je helemaal perfect ;-)

      Hoe doe je die DNA-reparatie? In je etherische lichaam?
      Snuffel ze
      Groetjes Sophia

  11. Zoë (dat schijnt de god van het leven te zijn ? )dan gaat het nog sneller dan ik dacht .Eind van het jaar gaan er al een aantal ascenderen !Dus het duurt geen duizenden jaren ? Ok !Dat zal ze leren ! Dan zullen we hun die alleen maar alles kapotschieten eens even pesten !Hahahaha zand in hun geweren strooien en zand in de benzine van die straaljagers en tanks enzo .Ze zullen elkaar gaan beschuldigen van sabotage hahahaha .Gek zullen ze worden van die geascendeerden want ze weten niet waar ze het zoeken moeten .Als ze daarna toch nog willen vechten maken we oorlogsgebieden waar ze elkaar lekker helemaal kapot kunnen schieten en wij gaan verder waar we gebleven waren .Proberen om de rest van de mensen op deze wereld te geven waar ze recht op hebben .Halve dagen werken voor hetzelfde geld ?Lange vakanties ?Meer pretparken en zwembaden ?Rust ,actie en het bewustzijn van ons kunnen vergroten zodat iedereen het ascenderen kan leren .Hahaha nooit meer stinkende sokken .Ugh ik heb gesproken .Bedankt lieve Sophia ik weet dat je gelijk hebt en ik hoop dat het eind van het jaar al zover is .Groeten van hier XXX Amsterdam

  12. Etherisch ? Ascenderen ? Pfffff moeilijk !Is dat net als een meteoor die kapot knalt op/in onze dampkring ? Etherisch lichaam van de aarde ?Als mensen gaan ascenderen bedoel je dan dat ze zonder lichaam toch aanwezig zijn ? Snap ik het nu ?Hetzelfde als bijvoorbeeld een boekschrijver die dood is maar toch nog overal aanwezig is maar dan meer ?Dat je geen lichaam meer hebt en toch voor 100% met je geest/hersenen aanwezig bent ? Dat je kunt laten merken dat je er nog bent .Ja …nou dan begrijp ik je !Die Bruno die vind straks nog een planeet waar de dinosaurussen nog rondwandelen en wij mogen daar dan als god toekijken .
    Dat is toch …….Wow . Ik zeg , gaan Bruno . Ik zelf denk dat er nog nooit een buitenaardsruimteschip hier is geweest maar geloof wel dat ons ruimteschip daar heen zal gaan , ja . Groeten van hier .

    • Hahaha Mario je kunt het prachtig zeggen en hebt gelijk. Ja dat is etherisch, dat je er nog wel bent, maar zonder fysiek lichaam, net als een geest of engel.
      Bruno dat wordt een grote later hoor, let maar op!

  13. oo,maar uhh.. :3 ik vind het leuk om de ruimte te verkennen ik wil later astronaut worden!ik heb gehoord dat mensen dachten dat de aarde plat was,raar is dat he?

      • Ja alleen,ik had het druk met school,boekverslag,huiswerk,dus kon ik niet antwoorden,maar ik ben er weer!Mensen zijn raar,maar ik heb nog niemand in deze discussie horen zeggen,dat ze helemaal vol zitten,en dan bedoel ik niet met eten,maar met je botten,longen,hart,bloedvaten.enz enz.
        Hoe dan ook,ik ga een spreek beurt houden,
        die gaat over het zonnestelsel,
        en ik heb hulp nodig,
        niet om jullie ermee te plagen maar,help?

  14. Ha Bruno, leuk je weer te ‘zien’. Nou, bij mij liggen de tomaten tussen de groente en in de winkel ook, maar officieel is het fruit. Raar he?

    Nee we hebben nooit in het lichaam van een dier geleefd! Mensen zijn mensen, dieren zijn dieren. (Doet me denken aan een heel oud liedje dat mijn vader altijd zong: “Eikenhout is eikenhout, eikenhout is hout”). :-D Dieren reïncarneren ook niet, dus die leven niet meer dan één leven zoals wij.

      • We zijn heel lang dieren geweest totdat een superslimdier zei , wij zijn mensen ! Die andere zijn dieren !Er zijn nog steeds mensen die beesten worden genoemd het is maar net hoe je je gedraagd ?Toch?Ik hoop dat er straks een superslimmens zegt deze crisis gaan we voor eens en altijd oplossen .De mensen van de ruimtevaart hebben een perfect plan bedacht zodat er nooit meer een economische crisis zal voorkomen . Dan nog wat meer duidelijkheid over onze tomaatjes enzo en even afrekenen met 2012 .Nou die is dit jaar aan de beurt , simpel !We blijven voor eens en altijd gewaarschuwd .Het zal me niets verbazen als bijna iedereen straks ruimtevaarder/ontdekker word en de aarde onze aarde is en blijft maar we gaan verder ..Zoeken in zwarte gaten enzo of er nog wat te ontdekken valt .Lang leve de ruimtevaart ?Lang leve de ruimtevaart !!!

      • hahaha ja totdat we slim werden …
        Ja de ruimte ontdekken is gaaf. Maar heel veel is etherisch, niet fysiek, dat is het grappige. Al die dingen kun je met je fysieke ogen niet zien. Dus we moeten ons ook daarvoor eens open gaan stellen. Lijkt me
        Eind dit jaar is inderdaad ascensie en een aantal mensen gaat dan ascenderen, dus wordt etherisch, blijft niet fysiek zonder dood te gaan. Dat kan gewoon, is zelfs heel simpel. En het gebeurt elke 5,5 duizend jaar, dus zo bijzonder is het niet ;-)

  15. Beste Sophia
    Dat artikel van genetisch voedsel is moeilijk te vinden ,mocht je meer willen weten kijk dan op wij worden wakker >gezondheid >Gentech >vermijd genetisch gemanipuleerd voedsel .Nogmaals ik hoop dat het allemaal wat overdreven is .
    Als ik weer wat leuks te melden heb hoor je het nog want dat onheil verkondigen vind ik maar niets .Ik ga nog effe op je site snuffelen. Groeten van hier .

  16. Reuzenrat ,griezelverhaal !!
    Ik ben al 2 jaar op zoek naar lekkere tomaten.De ene keer zijn ze te hard ,dan weer te waterig ,dan weer te ranzig en soms heel soms vol rood en zoetsappig .De laatste keer roken ze van binnen naar dat spul waar je honden mee inspuit als ze vlooien hebben .Sommige bomen verspreiden ook zo’n lucht en laten plakkerige dingen vallen die onder je schoenen blijven hangen .ik heb de tomaten niet opgegeten en het gemeld bij de supermarkt .Nou las ik kort geleden op “wij worden wakker ”
    iets over genetisch gemanipuleerd voedsel , gruwelijk .Ik wist niet dat ratten tomaten luste maar genetisch gemanipuleerde tomaten eten ze zeker niet volgens die site .
    Daar staat nog veel meer over verlammingsverschijnselen etc,etc. Ik hoop dat het allemaal niet waar is .Als je tomaten pureerd en de smaak manipuleerd merk je niets vermoed ik .Ik voel me nu soms een beetje reuzenrat en dat is best spannend ! Groeten van hier .

    • Hoi Mario,
      Nou je hebt je ideale gewicht al gevonden, geloof ik! :-D
      Dat is gewoon je bijziendheid. Als ik mijn lenzen eruit doe, is de hele wereld één grote waas haha
      Tomaten … er zit alleen nog maar water in die krengen door alle spuitzooi die erop zit. Ik haal ze altijd bij de Iraanse (Turkse, Marokkaanse, Griekse …) winkel en dan heb je nog wel eens kans dat ze te (vr)eten zijn.

      Gewone tomaten zijn niet genetisch gemanipuleerd, maar hier in Wageningen waar ik woon, zit de landbouwuniversiteit. Toen ik nog taalcursussen gaf, had ik vaak mensen die bezig waren te promoveren op genetische manipulatie van voedsel en die vonden het gewéldig! Dan probeerde ik informatie uit ze te trekken over hoe ver we nu eigenlijk daarmee zijn en het blijkt dat alleen mais en nog iets, paprika’s geloof ik (kweeniemeer) gen. gemanipuleerd zijn. Maar ik kijk ook altijd met een wantrouwige blik naar die rare peervormige tomaatjes hoor en naar minipaprika’s en weet ik wat allemaal meer.

      Appels, aardappels, rijst, macaroni, komkommer en sla haal ik meestal biologisch, want in de reguliere zit echt niet één vitamine meer en ook geen mineraal.

  17. mmmm. ik had “begrepen” , dat dit huidige lichaam bij Ascentie werd omgezet in een LichtLichaam, dus ook voor anderen te zien is maar niet meer kwetsbaar, klinkt ook goed vind ik,Liefs Gert

    • Hmmmm
      2012
      2013
      2014
      Ik ben 186cm lang en kan 85 kilo wegen .
      Ik kan ook 68 kilo wegen mijn huisarts vind dat gezien mijn lengte iets te licht .
      Hoe dat voelt ?
      Verend en zwevent dat voelt fantastisch .
      Bij elke stap die ik zet kom ik los van de grond zo voel ik me als een blad dat van een boom valt dat de grond raakt en weer word opgetild door een zuchtje wind .Anorexia ligt vermoedelijk op de loer en 1 maal daardoor bevangen is er mischien wel geen weg meer terug ! Als kind van 6 jaar kon ik al vliegen in mijn dromen maar was meer een speelbal van de wind .
      Nu ben ik 44 jaar en kan ik pas echt goed vliegen en heb geen moeite meer met de wind .
      Ik hoop dat dat altijd zo blijft in mijn dromen .
      Hmmmmm
      2012
      2013
      2014

      • hahaha Mario, wat kun je het mooi zeggen! Het lijkt mij ook een beetje weinig als je 1.86 bent en 68 kilo weegt, maar ik ben geen diëtist …. Is het niet een tussenweg, waarbij je nog een beetje zweeft, maar niet te mager bent?

      • Als ik mijn bril afzet zie ik een witte rand om alles .Haha ik dacht even dat ik aura’s kon zien.Een aura om een plank lijkt mij niet echt spektakulair.
        Als ik zo licht weeg 68 kilo dan eet ik niet veel en kan/moet heel kieskeurig zijn.Mijn lichaam heeft het dan makkelijk .Voedsel verbranden is vermoeiend . Gecombineerd met positieve energy (daar weten jullie hier alles van ) raak ik zwaar verlicht .Ik verwonderde mij enorm .Nu weeg ik 75 en ben positief geladen en zie er top uit .Als ik 68 kilo weeg ben ik in mijn element maar je ziet mijn botten wel een beetje .Het is niet makkelijk om zo licht te worden met al die lekkere dingen .Positieve energy creeeren en behouden is makkelijker als je alleen bent .Maar het grootste is het samen kunnen .Dat is pas machtig .Hoi .

  18. Francine, jij wil weten wat er precies gaat gebeuren, ik lees hierboven in het verhaal: “De beroemde datum 21 december 2012 is de datum waarop de Maya-kalender afloopt en die dag markeert het einde van een periode van 5.500 jaar, zoals we die constant kennen.Op die datum gaat de aarde de vierde dimensie binnen”

    Zelfs als ik helemaal niet weet wat er hierna gaat gebeuren, kan je er vanuit gaan dat er wel iets gaat veranderen.
    Juist het feit dat we los komen van de 3e dimensie, geef mij al een gevoel dat we het beter kunnen gaan krijgen.
    Als je dan de blogs van Sophia gevolgd hebt, kan je lezen dat er momenteel een zeer heftige strijd met het duister is.
    En als je dan van Sophia leest dat er al zeer belangrijke, positieve, resultaten bereikt zijn, kan mij dat al zo blij maken, dat ik totaal geen angst voor de toekomst meer hebt.

    Al is het natuurlijk nog wel zo dat er nog duister is, maar weet je wat nou zo geweldig is!
    Het licht, het goede, wint weer iedere dag aan kracht….
    Dus ach, al zou je niet weten wat er precies gaat gebeuren, het zal voor wie in het licht leeft, wie blij en tevreden leeft, een prachtige tijd worden, dus waarom zorgen maken?
    Geniet van alle mooie dingen, sta eens stil op een dag kijk om je heen en realiseer je in wat een mooie wereld we leven, wees dankbaar voor wat je allemaal hebt.
    En zeg dat gerust een paar keer op een dag en je zal zien dat je je blijer voelt en de toekomst met een lach tegemoet ziet :-) :-) :-) Heel veel liefs, Matthijs

    • Matthijs, prachtig, dank je wel!

      Francine, niemand weet het precies, maar wat ik wel weet, is dat er een aantal mensen gaat ascenderen. Dus die gaan in hun etherische lichaam verder zonder dat ze eerst doodgaan. Ze leggen hun fysieke lichaam gewoon af, door eruit te gaan en dat het zilveren koord te verbreken, het koord dat je verbindt met je fysieke kloffie

      De rest blijft hier en we gaan een prachtige tijd tegemoet. Alles wat nodig is om een mooi leven te hebben, gaan we doen. Iedereen wordt genezen, er komen goeie regeringen, goed onderwijs, goeie zorg etc. en mensen gaan lief doen tegen elkaar …

      maar de strijd tegen het duister is nog niet afgelopen. Het is bijna zover, maar nog niet helemaal ….
      liefs Sophia

      • maar ik heb een vraag:ik weet niet zeker of jullie antwoord hebben maar,bestaat de hemel waar je in bent als je dood bent dan echt???dat is tot nu toe een van mijn grootste vragen dus ik hoop dat jullie antwoord hebben.(gewoon voor de lol:) :-P

      • Bruno, als je doodgaat, kom je in het hiernamaals. Die plek heet het Nirwana en hij ligt op de etherische aarde. Dus de aarde, maar dan niet hard en fysiek zoals wij het kennen, maar zoals een geest weetjewel. Na een tijdje daar ga je een nieuw leven op de aarde leven. :-D

  19. ja dat is waar maar zijn wij het aleen dan die zoveel angst hebben voor het onbekende is er iemand die mij uitleg kan geven wat er presies gaat gebeuren? en dat wij niet bang hoeven te zijn
    groetjes francine

    • Hoi Francine, je hoeft zéker geen angst te hebben, angst is een ‘lagere’ frequentie en kan je in de spiraal houden die van jeZelf afgaat, je hoeft alleen maar te hopen ,
      Lieve groet, Gert

    • tja,dan kunnen ze wel stoppen.maar voor altijd leren is goed en belangerijk want als we niet op school hadden leren lezen en scvhrijven hadden we niet dit kunnen schrjven of het artikel kunnen lezen

  20. ik reageer nu op die reacties over leven in het heelal en het kwaad.(op allebij:)echt waar?! :-) ik heb ook gehoort dat mensen denken dat er op Mars ook water is geweest en dat op Mars water kan bestaan of dat er op Mars leven is geweest.(gaat dit al minder over chatten? :-D ?)

    • ja iedereen, niet alleen kinderen, moet leren tot het einde der tijden! :-D
      Ja op Mars is ergens bevroren water gevonden, dat heb ik ook gelezen
      Je mag alles vragen hoor, maar niet altijd is er iemand om je te antwoorden ;-)

      • ik denk dat veel mensen dat vinden.maar sommigen mensen houden niet van kinderen (kijk niet de film de It ik heb hem niet gekeken iedereen zegt dat je dan bang bent voor clowns ;-) )ik vind clowns wel aardig en leuk! :-D maar hoe dan ook,wacht is effe,was er echt leven van mensen op andre planeten???maar wetenschappers zeggen dat wij mensen tot nu toe de enige levende zijn in universa,(zo schrijf je toch universa?) en zo. groetjes Bruno :-)

      • Bruno, ik kijk nooit enge films, dus ik ken die film waar je het over hebt, niet eens! Maar er zijn inderdaad steeds meer mensen die een hekel aan kinderen hebben. EN ook mensen die kinderen heel lief vinden en goed verzorgen ….

        Ja je schreef ‘universa’ correct! :-) Er wonen overal mensen en dat weten de wetenschappers best. Maar ze mogen er van onze regeringen op de aarde niet over praten. Stom he? Die willen dat geheim houden.

        Er zijn mensen met net zo’n lichaam als wij (fysiek heet dat) en mensen zonder fysiek lichaam, dat heet een etherisch lichaam, net als een engel of een geest zien die eruit.

  21. ik heb alles gelezen en vind het een heel boeiend gespeks onderwerp.
    Ikgeloof wel dat dat allemaal gaat gebeuren, maar veel mensen hebben schrik inklusief mijn man
    hij is 64 en ik 60 maar ik heb ook kinderen en kleinkinderen is het voor hen dan gedaan of wat mijn vraag waarom moeten zij nog naar school gaan en leren heeft dat nog allemaal nut kunnen wij niet beter nog wat profiteeren van de tijd die ons nog rest.

    groetjes allemaal Francine

Geef een reactie, maar wees respectvol

