De waarheid over de maan en het sterrenschip achter de zon

De top van het duister is er inmiddels nog steeds en niet alleen dat. Die top heeft bases in de maan en in de zon … lees de onthullingen maar eens. We zijn voorlopig nog niet van hen af, maar het goede nieuws is dat we verder ploegen. Ik vertel in dit artikel expres niet meer over de top van het duister, zodat je dit overal kunt delen.

een erg geromantiseerd plaatje van de maan!

een erg geromantiseerd plaatje van de maan!

Toen een van mijn vrienden laatst met een verhaal kwam over een reusachtig sterrenschip achter de zon en iets over de maan, schrok ik. Ik wist niet gelijk wat ik eraan kon doen, maar kon wel opeens in dat enorme sterrenschip kijken, daar bij de zon in de buurt. Ik zag een lange, kale man erin staan, maar dat beeld bleef maar en die man staat daar vast niet dagenlang in dezelfde houding in dat schip. Dus dat was een beeld bedoeld om ons in de war te maken. Toch is het een fysiek schip, want mensen van hier zien het. Ze denken dat het een tweede zon is, maar dat is het niet!

En dan de maan. We hebben daar die reptilianen verjaagd, die OP de maan woonden. Dat waren de etherische lichamen (geesten zo je wilt) van fysieke mensen, die in het planetenstelsel Orion woonden en die er al een jaar of 2 niet meer zijn. Maar ik kon toen nog niet IN de maan kijken. Ik wist best dat daar een holte in zit, net als in alle planeten, maar kon nog niets zien en nu wel. De aarde is niet helemaal hol van binnen. Er zitten holle plekken in, maar met zoveel mineralen en zware gesteenten en met al die aardbevingen zou de planeet instorten als hij helemaal leeg was van binnen. Dat is dus niet zo. De maan is wel echt hol aan de binnenkant, tot 1/3 deel van de diameter ongeveer.

Gisteravond keek ik daar eens naar toe en ja hoor: op de maan is een grote stuurkamer, vanwaar allerlei natuurrampen geregeld worden voor de aarde. Men bestuurt eveneens onze regeringen van daaruit. Die hebben daar een soort van top, waardoor het onmogelijk is om die criminelen die ons ‘regeren’, van hun plek te stoten. Zij hebben tevens controle over het sterrenschip in de buurt van de zon. De maan zelf is overigens ook een sterrenschip en alle planeten zijn dat. Lekker handig om mensen te laten leven op een bol die linksom ronddraait: dan raken ze vanzelf in de war en je kunt zo’n planeet nog besturen ook. Je kunt er niet mee wegvliegen, maar je kunt wel zijn baan beïnvloeden bijvoorbeeld. Binnenin de aarde en de zon worden de stuurkamers steeds beter zichtbaar. We zijn voorlopig nog niet van de duistere machten verlost …

Dat sterrenschip bij de zon is zo enorm van omvang, dat het niet kan bewegen. Dat komt niet tussen de planeten door, zonder ze van de sokken te vliegen! Nee, daar is een basis – en dat grote schip is een moederschip – vanwaar er ufo’s richting ons vliegen en weer terug. Die houden onze overheden, die daar gewoon van weten, in stand. Waarom dacht je dat die Edward Snowden nergens terecht kan? In de VS is een groot gebied, waar sterrenschepen landen en opstijgen, dus dat is het lijntje dat ze afleggen. Alles wordt geheim gehouden en de mensen die geloven in sterrenschepen, denken dat het buitenaardse schepen zijn. Maar als je ze met het blote oog kunt zien, dan zijn ze fysiek, niet etherisch! Als je etherische gasten tegenkomt, die beweren dat ze van de ene of de andere planeet komen, liegen die: het zijn gewoon demonen van de aarde. Er is geen leven meer op andere planeten.

Het is in ieder geval logisch dat er niets verandert op het gebied van de overheden hier op de aarde. Als die nog steeds gecontroleerd worden door onze regeringen en wel vanuit het binnenste van de maan, dan is verandering ten goede volkomen onmogelijk. Pas als we die daar weggehaald hebben, wordt het leven hier anders.

Het volgende project neemt dus zijn aanvang: het verwijderen van de duistere macht uit de maan en het stoppen van de sterrenschepen, die onze planeet in een ijzeren greep van dictatuur houden. Eerst moet je overigens nog weten WAT die sterrenschepen eigenlijk vervoeren! Wel, het is soms handig om helderziend te zijn. Dat maakt dat ik het weet: aardolie en aardgas, dat zich in de zon bevindt. Die is zwaar beveiligd, anders had ik er toch wel aan gedacht om daar eens een kijkje te gaan nemen. Het blokkeren van gedachtes valt ook onder mind control! Gebruik je nuchtere, logische verstand zoveel mogelijk, vooral nu je weet waarom het zo geblokkeerd wordt (ik zeg dit net zo hard tegen mezelf)!

De mensen in die sterrenschepen weten niets van de echte top van het duister. Die worden immers ook geblokkeerd door middel van mind control om niet na te gaan, waar al die aardolie vandaan komt. Iedere keer zit de zon er weer vol mee. Mensen die niet zuiver zijn (onze regeringen bijvoorbeeld), kun je gemakkelijker controleren. Die lieden hebben een manier om aardolie en aardgas te comprimeren, waardoor het spul vervoerbaar is in metalen kisten. Die zijn samengesteld uit een speciale legering, die licht is, maar wel uitermate krachtig. En buitenaards is die legering ook al niet. Wij kennen die hier wel, maar ze wordt alleen voor kwade doeleinden gebruikt …

Die aardolie en dat gas worden namelijk onder andere gebruikt om totaal zinloze missies met een raket naar andere planeten uit te voeren. We hebben toch ufo’s, dus waarom met zo’n dure en inefficiënte raket reizen? Maar de mensen mogen niet weten dat er al heel lang sterrenschepen bestaan. Er is namelijk niet voldoende energie (gas en olie) om toeristen naar buitenaardse bestemmingen te vervoeren en vooral ook weer terug naar de aarde. Dat zouden mensen toch willen als ze hiervan wisten! Niemand zou nadenken en willen weten waarom deze kennis al zolang bestaat en geheim gehouden wordt. Voldoende zuurstof voor zoveel mensen om daar te kunnen ademen is eveneens niet voorhanden. Nee, die aardolie en dat aardgas worden gebruikt voor missies naar Mars en de maan, om al die duizenden satellieten die ons in de gaten houden en ons bevuilen met negatieve straling, in de lucht te houden en te onderhouden en – last but not least – om wapens te fabriceren.

de zon is net zo min heet als dat de aarde plat is! i

de zon is net zo min heet als dat de aarde plat is! Flauwekul verkopen is ook een vak

Onze regeringen staan immers op een Derde Wereldoorlog? Die krijg je niet voor elkaar zonder wapens en die wapens zijn niet te fabriceren zonder energie én grondstoffen van buiten de aarde. Metalen dus. Daar worden niet alleen die mysterieuze vervoerskisten van gebouwd, maar ook wapens en wie weet wat nog meer aan zinloze troep. De mensen moeten dus vooral blijven denken dat de zon ontzettend heet is (miljoenen graden Celcius), terwijl hij in feite koud is. Zijn stralen worden verwarmd, wanneer ze de sferen rond de aarde raken. Waarom is het anders zo koud in de ruimte? We worden gigantisch voor de gek gehouden!

Er werken gewoon mensen op de zon in een immens groot olieplatform en in een gigantische olieraffinaderij. Verder werken er mensen op de maan, die de logistiek verzorgen van al die missies. Er zijn pakhuizen op en in de maan. Die zie je niet, doordat de maan op zo’n manier om de aarde heen draait, dat de achterkant ervan nooit te zien is. De mensen die daar werken, denken gewoon dat ze ‘goed’ werk voor de aarde doen, om ons van energie te voorzien … Maar onze regeringen hier op de planeet worden in stand gehouden door dit enorme bolwerk van allemaal fysieke sterrenschepen en industrieën op de zon en de maan. Er zijn ook bases op andere planeten, maar die zijn klein of dienen als reserve. Het grote werk wordt gedaan vanuit de zon en de maan.

2012 was een hoax: onze regeringen hadden gewoon tijd nodig om de vernietigende derde wereldoorlog voor te bereiden. Dus al die nadenkende en bewuste mensen moesten in slaap gesust worden. Wat was daar beter voor dan een verhaaltje over landende sterrenschepen met lieve buitenaardse ‘wezens’, die ons zouden verlossen uit de dictatuur en de onwetendheid? Ik heb het zolang verteld, maar niemand wilde het geloven. Dat het zo zat als nu blijkt, wist ik echter ook niet. Toch hebben deze bases hun langste tijd nu gehad. Ze zijn aan de beurt om vernietigd te worden.

Hier The dark side of the Moon van Pink Floyd:

©Sophia Dijkhuis Vassiliou 2013 – http://nieuwetijdskinderen.wordpress.com -  www.goldenera.nl

Engels: http://archangelsnews.wordpress.com

drs. Sophia Dijkhuis Vassiliou is moeder, eigenaar van een taalschool en alternatief genezer.

Dit bericht mag vrijelijk gekopieerd worden, inclusief afbeeldingen, die vrij van copyright zijn, op voorwaarde dat mijn naam en een werkende link naar mijn weblog en website aanwezig zijn.

79 thoughts on “De waarheid over de maan en het sterrenschip achter de zon

  1. De bron is klaar! Dit is de uiteindelijke Levensbron. De mooie tekening die helemaal gedrukt is, komt nog, maar deze kun je hopelijk al lezen, als je hem vergroot! Marcus wordt weer aan het werk gezet om hem helemaal digitaal te maken. Dan kun je hem ook printen bij een winkel op A3-formaat of nog groter.

    Als ik dit dus zie he, en als ik hieraan zit te werken, dan denk ik altijd: hoe is het mogelijk dat die idiote engelen er uit eigen vrije wil (want zo is het gegaan!) voor kozen om hier afstand van te nemen en in de zooi te gaan leven, die we nu kennen!

    Op ieder moment van de geschiedenis hadden ze ervoor kunnen kiezen om ermee te kappen en om weer in het licht te gaan leven. Maar ze waren er gewoon te hardnekkig voor. Hun ego liet het niet gebeuren, ongelofelijk!!!

    De allermooiste dieren, planten, eigenschappen, talenten, staten van zijn, edelstenen … en kijk waar ze voor kozen! Wij hier op aarde hebben niet eens de keuze om iets anders te doen dan dat wat we in ons hebben gekregen. Ik denk niet dat er ook maar één persoon nog voor zal kiezen om in het licht te gaan leven, straks als Brahman hier komt en ik weer Saraswati ben. Opgeruimd staat netjes zal ik maar zeggen, maar het doet me toch verdriet …

    • Nou Sophia, wat een werk!! Bravo voor jezelf hoor :) mooi gedaan. Maar dit is de bron die je zeg maar zelf hebt gemaakt op papier, maar in het echt, moet ie daar ook nog in elkaar gezet worden? Ik probeer me er van alles bij voor te stellen, ik als nederig Mensch :) kan me daar nog zo weinig bij voorstellen.
      Zou je voor mij die lieve Brahman willen bedanken dat hij die dinges :) (wat het dan ook mocht zijn) bij me weg heeft gehaald. Ik zal je nog laten weten wat ik er van merk, maar het is nog te vroeg om er echt iets van te zeggen.
      Liefs Renée

      • Ja en weer terug naar de kleuterschool steeds he :-). Figuur maken, kleuren, knippen, plakken als ik iets verkeerd invul hmpfff …

        Dit is de Bron met woorden, zie je? Er staan alleen maar woorden in. Maar de echte Bron, die je kunt visualiseren zeg maar, de etherische dus (meestal vinden we dat wat fysiek is, echt, maar deze keer even niet), die moet gevuld worden met de dingen zelf.

        dus op het oosten moet daar een bijvoetplantje, daar moet koper (en ik weet nog niet hoe dat eruit moet zien: moet dat in de planten of in de grond, in de lucht, in het water??? Overal?), en een steviaplantje, een kangoeroe en nog een heleboel meer.

        Die dingen ZIJN er allemaal wel, dat is het probleem niet. Maar als je een Bron creëert en hem dan 3D maakt, is dat steeds een lege bol. Als pakua, dus als zo’n achthoekige krans, wil het wél.
        Ik ben steeds bang dat er NOG weer een Delilael uit komt zetten, zo van: “SURPRISE!!!! Daar ben ik weer AUW zzzzzzz …. ” (toen gaven we haar een lel), maar Brahman zegt dat ze er ECHT niet meer is. Nergens

        Over die ‘dinges’ (ja het is ook niet echt iets waarvan je zegt: oh dat is een …. duidelijk, dat is een puntjepuntjepuntje. Weet je wel. Soms merk je er gewoon niets van dat er zo’n giga ding uit je is. Heel frustrerend hoor! Ik hoop dat jij het wel gaat merken, maar er zitten nog dingen onder. Volgens mij is dít ding er nu uit.

    • Lieve Sophia,
      Gefeliciteerd en dank jullie wel voor al dat werk! ik kan het alleen nog zien, deze computer opent hem niet. komt goed hoop ik.
      Mocht u tijd hebben heb ik alstublieft een vraag voor U.
      U zegt: “k denk niet dat er ook maar één persoon nog voor zal kiezen om in het licht te gaan leven, straks als Brahman hier komt en ik weer Saraswati ben. ”
      Bedoelt u de idiote engelen die uit vrije wil niet de bron hebben gebruikt?
      Of dat alles weer gaat groeien uit 2 personen? sorry dat ik zo ongeduldig ben en het u zo vraag. Waarom kiest niemand dat dan…. sorry, ik snap het niet.
      gaan de goeie mensen ook niet mee? ik praat niet over mezelf, maar zuivere mensen verdienen toch om mee te gaan! die mensen hebben geleden. :(
      liefs Oor

  2. Sophia,

    Ff wat anders, wie heeft de grootste onzin van t vasten uitgevonden? K geloof dr namelijk helemaal niks van, sterker nog k irriteer me er jaar in, jaar uit alleen maar meer aan. Ze zeggen als je zondigt kun je reinigen of als je vast denk je aan God.
    Nou volgens mij dus een grote dikke vette onzin. Wrm zou je koeten vasten k ben dan juist alleen maar zwakker en extra geprikkeld.

    Marcus

    • Haha Marcus, het vasten van de Islam daar geloof ik ook niet in. Ik vind het wel schattig dat ze dan aan de armen ‘moeten’ denken, die altijd honger hebben en die helpen, maar het is veel te zwaar voor veel mensen.

      Maar het vasten zoals in de orthodoxe en ik geloof ook de katholieke kerk gedaan wordt, voor Kerst en voor Pasen, daar geloof ik wel in. Misschien zit ik ernaast hoor, heb er nog nooit kritisch over nagedacht! Maar ik heb altijd het gevoel dat je door 40 dagen geen vlees, vis en vet te eten, je darmen reinigt. Ik deed zelf wel eens een sapkuur, totdat ik erachter kwam, dat ik juist dan vreetbuien kreeg. Als je een eetstoornis hebt, moet je juist niet vasten. Maar mensen die dat niet hebben, voelen zich altijd wel opgelucht, heb ik begrepen. Je moet dan wel vrij nemen van je werk en een beetje ontspannen enzo (denk ik).

      Wat vind jij daarvan en wat vinden anderen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Het kan maar zo ook weer een hoax zijn hoor!

      • Ik heb gelezen en weet zelf ook wel dat vasten op zich af en toe goed is voor het lichaam, je reinigt je lichaam en geeft je spijsvertering rust. Het schijnt toch zo te zijn dat je lichaam erg overbelast word door al het voedsel wat je(onnodig) tot je neemt. Nou ja, er zijn allerlei voordelen, alleen is er denk ik wel een verschil tussen ´´opgelegd´´ vasten en vrijwillig vasten. En dat vasten voor Kerst en Pasen, ik weet niet wat de gedachte daarachter is, maar dat is dan weer wel iets wat ´hoort´ bij het geloof. Ik denk dat je beter kan vasten vanuit jezelf, omdat je bewust bezig wilt zijn met je eigen lichaam en je eigen gezondheid. Op het moment dat je er zelf aan toe bent. (en dan lekker in een kuuroord waar je helemaal verzorgd word :) ik krijg spontaan zijn in een selderijstengel!!)

        • Sophia,

          Bedankt dat je de moeite wilt nemen bij t beantwoorden van mn vraag.

          Ik ben ook christen en wij vasten 40 dgn voor de Pasen en 10 dgn voor de kerst. Vasten kan op verschillende manieren, als je maar iets ontneemt van jezelf.

          Wij vasten a.d.h.v. voedsel, we zijn dan veganisten, k denk dat we dit deden omdat we vroeger in ons dorp niet zoveel vlees hadden. Dus dan hadden we amper eten.
          Ze zeggen wel eens het is voor t reinigen van je lichaam dan ga ja rein naar de kerk en dan kun je ook je ziel reinigen.

          Nou vasten kan dus ook op een andere manier, iets anders van jezelf afnemen, bijvoorbeeld een eenzame afzondering. Zodat mensen wtn dat er een god is. Ik zie t eigenlijk niet so.

          http://www.gotquestions.org/Nederlands/Christelijk-vasten.html

          Is t nu wel of niet verplicht?

          K weet het hele jaar door wat k eet, ben er sowieso bewust mee bezig. Maar dit lichaam hebben we volgens jou niet van god maar van de duivel (ff bbijbelse begrippen). We horen normaal geen vlees te eten. Ma als ik train dan kan k amper zonder proteïne.. Dus toch zoeken naar een alteralternatief.

          kan dus bewust zo zijn dat we niet meer zonder kunnen door dit lichaam wat we hebben gekregen, we worden misschien zo onder controle gehouden als we minder eten, k ben dan namelijk zwak en gevoelig. Ma k kan me niet voorstellen dat god wilt dat we lijden. Als k mezelf eten of socialer contacten ga ontnemen dat word k daar zwak van.

          Marcus

          • Ik ben het wel eens met Renée eigenlijk. Vasten kun je doen omdat je dat zelf wilt of denkt/voelt dat het nodig is. Ik denk zelf ook dat dat beter is dan dat verplichte gedoe met die feestdagen.

            Ik bedoelde alleen dat de kerkvaders van de orthodoxe kerk alledrie arts waren en die wisten dus iets meer dan de gewone mensen. Maar als jij er geen baat bij hebt, dan moet je het gewoon niet doen! Ik denk dat het een puur persoonlijk iets is, vasten

            En ja, ook gewoon vanwege geldgebrek. In vorige eeuwen aten de mensen 5x per jaar vlees! Dat was omdat ze arm waren, maar het was in feite heel gezond :-D

            • Ja bij ons verplichten ze t min of meer, het hele gezin doet er aan mee, dus jaar in jaar uit oorlog.

              Wat zegt braham er eigenlijk van? Heeft hij t echt bed8?

              Marcus

              • Och dat verplichten … gezeur vind ik dat! Ja ik snap dat je je daartegen verzet :-)

                Brahman heeft een lollige bui en zegt dit nu tegen me: “Al die mensen die zich steeds zo volvreten, mogen best af en toe eens even vasten, maar verplicht is het zeker voor niemand.

                Als je altijd ongezond eet – weinig groente en fruit, veel suiker en van dat ongezonde zout, frisdranken etc. – dan is het best goed om af en toe eens pas op de plaats te maken en je darmen even rust te gunnen.

                Maar de mensen die zo eten, vasten dus nooit!”

                Hij bedoelt niet de mensen van het licht daarmee, die misschien ook vreetbuien hebben, maar echt die mensen die alleen maar cola en friet eten, je kent ze wel, zegt hij.

                Hij voegt er nog aan toe: “Voel je beslist niet verplicht om te vasten. Het is een persoonlijk iets, zoals Sophy net zei. Jullie van het licht zijn zeer wel in staat om zelf te voelen wanneer je een vastentijd nodig hebt en wanneer niet”.

                En hij roept er nog achteraan: “Nee, ik heb het vasten niet bedacht en mijn vrouw ook niet”

      • Hi Sophia,

        Ik heb ooit 4 weken lang in Portugal een sap vakantie gehad.

        http://www.health-holidays.nl/sapkuur/portugal/algarve/locatie

        We dronken daar alleen maar vruchten en groentesappen waar alle vezels uit waren.
        Je viel af als een reiger. Ik zat in een huisje van het hotel en van tijd tot tijd rook je de heerlijke (!) burbeque. Anderen, wanneer die de stad in gingen namen ze soms een stukje taart bij de koffie. Doch ik kon mij goed beheersen.

        Waarschijnlijk heb je wel eens gehoord van het boek ‘Een leven lang fit?’

        http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/leven-lang-fit.aspx

        N.a.v. daarvan was die sapvakantie opgezet. Ik heb het 4 weken gedaan, ik was niet dik, had een buikje. Dus ik dronk iedere dag extra sap vergeleken bij de meesten. Want anders had het er voormij niet goed uitgezien. Behalve sapdrinken sport je ook veel om je vetten te verbranden.

        In Indonesië deed ik ook altijd mee met het vasten. Het volhouden van vasten heeft niets te maken met hoe religieus je bent. Het heeft eerder te maken met wilpower. In de tropen is het aardig warm, een paar jaar geleden was het daar zo warm dat de helft v/d stad er mee stopte en weer gewoon overdag at. Doch d.m.v. mijn wil power kon ik het volhouden terwijl anderen bij wie het met de paplepel is ingegoten het opgaven.

        Het werk ging gewoon door voor zover mogelijk. De eerste week namen veel mensen vrij en dan doen ze de hele dag niets na het vasten nemen ze ook vrij. Hierdoor zijn bijna alle bedrijven en winkels dicht. Het hele land ligt plat.
        Het lijkt mij juist beter als je doorgaat met werken zodat je die honger niet zo erg merkt. Zo onder vond ik het. Doch wat het best voor je lichaam is, rusten of gewoon doorgaan?

        Het mooie van het einde van het vasten is dat er in Indonesië een complete volksverhuizing op gang komt. Miljoenen mensen willen naar hun familieleden toe. Het lijkt wel alsof de helft die in het oosten van het land wonen naar het westen van het land trekken en visa versa. Het is dan ook niet aan te raden om op eigen houtje vakantie te gaan tijdens het einde v/d vasten maand. Omdat al het openbaarvervoer vol geboekt is.

        Het is eerder uitgesteld eten want na zonsondergang eet je gewoon weer alles. Het is niet dat je een maand lang bepaalde dingen niet eet.

        Wat ik wel goed merkte tijdens en vooral na die sapvakantie dat je zintuigen weer toenamen. Al die troep welke wij dagelijks in ons lichaam proppen is funest voor je zintuigen.

        Groetjes,

        Albert

      • Hallo
        ik ben Alevitisch, dat valt onder de Islam, Aleviten doen niet mee aan de ramazan vast maand, aan de armen denken en hun helpen probeer ik elke dag. Als ik mensen zi die ramazan doen en als de zon onder gaat een feest maal op tafel leggen, waarvan meer dan de helft niet eens gegeten wordt, kan ik daar boos om worden. ik bedoel waarom doe je het dan? maar goed, niet iedereen natuurlijk.
        Aleviten vasten in de maand dat Kerbela heeft plaatsgevonden, we denken aan de 3e imam Husseyin. 12 dagen zijn het. We drinken dan vrijwillig geen water voor 12 dagen, eten geen vlees of vis. het is niet verplicht, weet ook niet of je het moet zien als religie, het is meer rouwen, zo zie ik het. Aan het einden hebben we ook geen suikerfeest. we hebben dat onze Alevihuizen en soep (Ashure-dag) geeft met 12 zaden en vruchten erin. Ik ben er zelf te zwak voor om te vasten, maakte veel foutjes op me werk als ik vast. groetjes Oor

        • Wat interessant Oor, zo leert een mens nog eens wat! Over Alevieten hoor je nooit eens iets, jammer hoor.
          Maar wel moeilijk, 12 dagen geen water!!! Is dat wel gezond? We bestaan toch voor ca. 70% uit water … Ik begrijp heel goed dat je dat niet volhoudt! Maar wel mooi dat alles zo eenvoudig is :-)

          • Het is denk ik niet echt gezond, ik weet het niet, we eten dan wel yogurt, en drinken (met mate) melk, dus we krijgen wel wat vocht binnen natuurlijk, het gaat erom dat we onze dorst niet lessen. Ik heb zout gebruikt, om vocht een beetje in me te houden, ik weet niet of het gezond is.

            liefs Oor. :)

            • Nee echt gezond lijkt het me niet, maar ik heb er niet echt verstand van. Misschien is het juist wel gezond. Zout gebruiken, aan de ene kant denk ik: slim en aan de andere kant: dan gaat het vocht in het zout zitten en heb je er nog steeds niets aan.

              Ik vind 12 dagen erg veel en denk dat het gevaarlijk is, als ik heel eerlijk ben. Maar nogmaals: ik ben geen specialist op dit gebied. Ik visualiseer het en dan zie ik wat er in je lichaam gebeurt :-)

  3. Wat een gruwelijke website heeft die Derren Brown, die had ik nog niet gezien. Nou, dat zegt dan denk ik wel genoeg over hem, wat een engerd, dat kan niet zuiver zijn! Sorry Oor, misschien toch niet zo verstandig om naar deze man te kijken.
    Ik kon trouwens geen reactie meer eronder plaatsen.
    Sophia, heb je trouwens nog steeds niks vernomen van Delilael? Ik vind het toch wel heel wonderlijk dat ze zomaar zou zijn verdwenen, ze zat eerst toch in je hoofd.

    • o ja je mag niet meer dan 10 reacties in een draadje plaatsen, het spijt me, komt door wordpress.

      Nou, ze lijkt echt dood hoor, maar ik durf het nog niet uit te schreeuwen! Ja ze zat in mijn hoofd (dat gekke wijf), maar reageerde nergens op. Toen ik naar Alberts idee waarheidsserum op d’r gooide, loste ze gewoon op en bleef er een dik touw over, dat ergens naar beneden leidde!

      En zo met al haar lichamen, die overal en ergens rondzweven. Heel luguber hoor, maar het is dus nep. Je weet nooit of ze nog ergens in een hoekje rondzwerft, maar nu lijkt het alsof dat niet zo is …

      • Ja, dat klinkt heel luguber, wat een vreemde wereld is dat toch daar. Is het er nog steeds erg donker?
        Ik denk dat als Delilael er echt niet meer is, dan zal het opruimwerk wel veel sneller gaan, of niet? Ik ben zo ontzettend benieuwd, ik wou dat ik het zelf kon zien allemaal. Ik probeer me er wel van alles bij voor te stellen, maar ik besef mij toch niet hoe het echt is. Ook niet hoeveel werk en hoeveel stress jij hiervan moet hebben. En die arme Brahman en Saraswati, nooit rust en altijd uit moeten kijken.
        Ik hoop van harte dat Delilael er echt niet meer is.

        • Inderdaad, Renée, het is een horrortent daar. Een soort van spookhuis, zoals op de kermis, maar dan heel groot! Overal waar je loopt, komt er opeens zo’n demon kijken, schrik je je rot en als je schrikt, dan wordt er iets wat ze in je hebben gezet, geactiveerd. En dan ben je ziek ofzoiets

          Niemand mag het nog zien, ik vind dat ook heel jammer! De stress die ik heb, is op dagelijkse basis.
          Voorbeeld: vannacht weer van die rare, lucide dromen. En dan kan ik opeens HEEL helder zien he, dan wél. Maar als ik een behandeling moet geven of iets opruimen, ho maar. Dan is alles pikzwart.

          Dit waren allemaal meiden die op een soort van gans zaten. Geen echte gans maar een soort kermisgans, die dingen vormden een soort optocht, een soort treintje van metalen gansjes achter elkaar. Die wijven zaten ieder op zo’n gans in een soort balletpakje ofzo en lieten me voelen dat ik dat niet meer kon doen, doordat ze mij zo dik hebben gemaakt. Nou, dat zijn dus nog demonen die dood moeten.

          Er was ook een leuke en dat was voor het eerst! Dat was een man die kennelijk spijt had, dat hij mij geld had afgetroggeld of gestolen van mij, zoiets. Die gaf me 10 enveloppen, waarvan één voor mij en de andere voor andere mensen, die moest ik langsbrengen. In iedere envelop zat 100 euro, maar later bleek dat ik alleen de enveloppen hoefde af te geven, áls die personen bij mij langskwamen. Het geld dat erin zat, was voor mij. Er zaten er ook 2 tussen, waar 1000 euro in zat en dat was ook voor mij, het was 5000 euro in totaal (de rekensom klopt niet, zie ik nu). Ik wou dat ik het hier kreeg, maar goed … die tijd komt hopelijk ook ooit nog eens.

          En zo krijg ik dus bijna nooit slaap, want in die soort van dromen ben ik half wakker en zo verlies ik die diepe droomslaap, waar je van uitrust.

          Sinds een paar dagen ben ik weer verbonden met Saraswati. Er loopt nu een zilveren koord van mij naar haar en terug en ik kan haar lieve, zachte energie voelen. Die miste ik heel erg, ik voel mezelf altijd heel hard, terwijl ik dat niet ben. Nu niet meer! En ze weet nu ook weer wat ik voel, niet alleen wat ik denk. Zijzelf heeft door mij een hoop energie teruggekregen en daar ben ik ook heel blij mee. Ze was bijna doorzichtig, zo weinig energie had ze nog over, ik maakte me enorme zorgen om haar. Nu straalt ze weer!

          Delilael lijkt er nog steeds niet meer te zijn, dus ik geniet er deze dagen maar van! Die andere demonen zijn ook erg hoor, maar zij was geen mens meer. Als die in je buurt is, dan voel je een machine, die je scant en dan exact berekent hoe ze je kan choqueren.

          Omdat ik dat merk, wapen ik me ertegen. Wanneer ze me scant, heb ik altijd een antwoord op wat ze probeert en dan doet ze haar truc niet meer. Dat gebeurde meermalen per dag, dodelijk vermoeiend!

          • Nou ja, dat geld wat je kreeg was op etherisch niveau en daar begint het toch allemaal, dus wie weet :)
            Wat fijn om te horen dat je weer verbonden bent met Saraswati en dat zijzelf ook weer een hele hoop energie heeft gekregen, goed nieuws!! En ja, geniet van de ‘rust’, nou ja, dat zal je voorlopig nog niet echt hebben, maar het zal ongetwijfeld een hele hoop schelen.
            En je zal er dan wel nooit aan wennen aan die demonen, zijn ze zo eng omdat ze er eng uitzien of een enge energie hebben.
            Ik heb ooit jaren geleden een hele enge ervaring gehad, dat was nog in de tijd dat ik blowde (óóóóh, jahá ik heb geblowd, schande!!) Het kwam waarschijnlijk van een foute voorgedraaide joint, daar heeft denk ik iets ingezeten. Maar goed, opeens voelde ik me raar worden en ben op bed gaan liggen. Toen voelde het net of er iets over me heen kwam en mij naar beneden trok. Misschien zoiets als mijn geest uit mijn lichaam, ik ben nog nooit zo bang geweest, onbeschrijflijk die angst. Ik was er van overtuigt dat ik dood zou gaan. Ertegen vechten lukte niet, dan raakte ik helemaal de controle kwijt. Op een gegeven moment ben ik mij gaan ontspannen en liet me een soort van drijven op het oppervlak, zo voelde het, drijven op een oppervlak en afwachten tot het over zou gaan. In totaal heeft het drie uur geduurd.
            En zo ben ik van het blowen afgekomen! beetje omslachtige manier, maar erg effectief :).
            Zou dat ook iets demonisch geweest kunnen zijn. Het was 13 jaar geleden.
            Dat wou ik toch nog even kwijt, sorry hoor, het is echt niet mijn bedoeling om jou de hele tijd te overstelpen met vragen, ik weet dat je nog meer te doen hebt. Dit was de laatste van vandaag dan………….., morgen weer een dag :) (nee geintje)
            Groetjes Renée en een fijne dag

            • Hoi Renée,
              Handige manier inderdaad om te stoppen met blowen! :-)
              Ik heb dat vroeger ook wel gedaan hoor, dat was gewoon zo in die tijd …
              Dat was zeker een demon die bij je was. Gatsie wat zou hij gedaan hebben. Terwijl ik het lees, zie ik het filmpje erbij …

              Hij heeft je ergens mee verbonden. Er zit een groot ding in je, zo groot als je romp is, dat is verbonden met ergens boven en ergens beneden. Dat heeft hij er toen bij je ingezet, vermoed ik.

              Zo zie je dat blowen, wat zo onschuldig lijkt, kennelijk toch gevaarlijk is. Want dan komen die demonen om ons kwaad te doen … verder kan het volgens mij niet zo heel veel kwaad.

              Volgens mij komt dat hele geval nu uit je. Misschien moest je er daarom aan denken
              jij ook fijne dag

              • Hey Sophia,
                O jeetje, daar schrik ik van! Wat goed dat je dat kunt zien (dat wil ik óók :) !!)
                Het is nu dus weg, gelukkig. Ik ga dan maar eens opletten of ik verschil voel. Maar heel erg bedankt dat je even gekeken hebt hoor, heel lief van je, je bent een schatje :) !
                Fijne avond.
                Groetjes Renée

                • ik hoop ook dat je verschil voelt. Het ding is nog niet helemaal weg, zat aan alle kanten vast. Dat is een groot werk, maar het is wel bijna los :-) Niet schrikken hoor, dat soort dingen zitten nu eenmaal in ons. Ze hebben een fabriek gemaakt van ons!! grrr

                  • Nou en mijn fabriek produceert LICHT!!! Hahaa, we krijgen ze wel!! (nou ja, jij dan, helaas, maar als het kon zou ik je helpen hoor!! alleen weet ik niet of ik dat durf, ik zou misschien bevriezen van angst).
                    Ik ben toch benieuwd wat ik er de komende dagen van zal merken.
                    Maar Sophietje, ben je er nou mee bezig geweest, niet te veel tijd aan mij gaan besteden hoor. Dat is niet mijn bedoeling dat je dat gaat doen. Heel lief van je, maar als een behandeling nodig is dan wil ik je daar wel gewoon voor betalen hoor!

                    • Ja we krijgen ze wel klein!
                      Nee hoor, Brahman is het aan het doen en ik heb eventjes geholpen, heel eventjes maar :-). Het ding kan nog niet helemaal los geloof ik, want het hangt nog zo’n beetje aan je. :-)
                      Rotzooi ook, het wordt tijd dat het allemaal uit ons gaat

    • oh, ik schaam me diep :S die site is idd eng! het was echt niet mijn bedoeling om enge dingen te delen. sorry.

      vroeger had ik er ook last van om nee te zeggen, maar nu gaat dat al beter nadat ik ook in de problemen ben gekomen met abonementen, o.a. ook energie.

      nu ik erbij nadenk, idd, iemand die wilt manipuleren en mindcontrol wilt gebruiken zal zelden goede bedoelingen hebben.
      ik zat fout, sorry. excuses aan jullie.

      wil jullie nog wel een hele mooie weekend wensen! <3 liefs Oor.

      • Nee joh gekkie, je hoeft je toch niet te schamen. :) Het was goed bedoelt en bovendien krijg ik er een beter inzicht door. Ik heb er wat van geleerd. Die Derren Brown leek inderdaad een sympathieke man, maar hij doet wel aan mind-control! Ik ben iemand die goed van vertrouwen is en zo een man had ik ook niet doorzien. Ik wil ook graag leren om beter na te denken en mensen te doorzien. En doordat iemand aardig lijkt, laat ik me al voor de gek houden.
        Maar toen ik die enge website zag kreeg ik meteen een ander beeld van die man. En dat inzicht heb ik nu gekregen, heel interessant, daar ben ik juist blij mee :)
        Zou jij aan mind-control kunnen doen en mensen voor de gek houden, ook al is het maar voor onschuldig vermaak? Ik denk het niet, nee hoor, jij hoeft je absoluut niet te schamen.
        Jij ook een heel fijn weekend.
        Groetjes Renée

        • Al dit soort mensen zijn negatief. Ik wilde het niet gelijk zeggen, want ik vind dat vervelend om steeds over iedereen te zeggen dat ze niet okee zijn. Dus liet het jullie eventjes zelf uitzoeken :-), maar dit is het dus! Het is helemaal niet erg als je erin trapt, want ze lijken inderdaad allemaal aardig en ik zelf trap er net zo hard in

  4. UPDATE:
    Mijn hand ervoor in het vuur steken durf ik nog niet helemaal, maar het lijkt erop dat Delilael helemaal dood is.

    Ik vond het ook vreemd dat ik eergisteren dat kerstfeest had op de school van mijn jongste zoon en daar moest zingen en dat ze me niet aanviel. Dat was raar, klopte niet! Normaliter had ze ervoor gezorgd dat mijn boek met noten kwijt was, dat mijn stem het niet deed (hij deed het niet perfect, maar het ging wel) of dat ik ergens over struikelde, terwijl iedereen keek ofzoiets. Maar er gebeurde dus niets en daar waar ze in mijn hoofd zat, reageerde ze ook niet meer op alles wat ik haar toevoegde.

    Gisteravond zei Albert tegen me: heb je al eens een waarheidsserum gebruikt op haar? Ik zei verbaasd: “Nee!” en ging het gelijk proberen. Wat gebeurde er? Ze loste op, alle lichamen van haar die ik her en der nog zag … ze losten gewoon op.

    Wat er wel is, is een dikke deken van heel zachte, omgekeerde gouden energie in de lucht overal. Dat is heel storend spul en er komt voorlopig nog geen eind aan, maar Delilael lijkt er niet meer te zijn. We hebben bij alle 80 projecten en alle andere fabrieken en toestanden die ze had, staan exploderen om te zien of ze er nog was, maar zagen alleen een soort schaduwen van haar, ballonnen, iets dergelijks. Geen leven!

  5. Het eerste wat mij te binnen schiet als ik dit lees is de film Total Recall , ik heb al heel mijn leven lang, het gevoel dat in films veel verborgen tekens verborgen zitten. Het kan zijn wat marcus zegt, als de meeste mensen net als bij ons slaven zijn (dus niet wakker en gewoon dagelijks heen ding doen). En zitten ze daar nu ook gewoon hun dagelijks ding te doen.
    Toch worden we hier in openbaring ook op gewezen, niet omhoog kijken en niet alles geloven wat we zien (of te zien krijgen) Dus laten we hier goed alert blijven voor misleiding!!!!!!!!!!!!!!
    misschien ook een project die samenhangt met stralingen ( via mobiel wifi enz….) Zijn we vanaf daar wel bestuurbaar. Tenminste alle zombie’s op aarde die vast gekentend ziiten aan de high technische speeltjes.
    groet ingrid

    • Lieve Ingrid,
      Alles zit in het etherische rijk op slot. Overal hangen dikke energieën in de lucht en die houden de mensen in een soort slaap of wat dan ook.

      Dat moeten we opzuigen en dat doen we ook :-).
      Het is eigenlijk minder erg dan het lijkt. Je denkt; potver3, alles zit vast hier, er is geen verandering, maar vergeet niet dat er 5,3 mld mensen zijn die niet willen en kunnen veranderen! Daar zitten we mee opgescheept en die krijg je niet zomaar van hun plek afgewipt.
      Die moeten doodgaan op een gegeven moment, doordat ze geen energie meer van ons krijgen.

  6. Sophia,

    Hoe kan zoiets groots achter de zon zitten pfffff. Zit deli daar in of weer allemaal klonen, hoop iig dat ze snel verwijderd zijn.

    Trouwens hoe zit t met de bron.

    Dit verhaal aan andere mensen vertellen. Net als de mensen op dr maan denken we leveren goede arbeid, denken de mensen die hier werken dat ze voor de juiste mensen werken, maak ze dat maar eens wijs.

    Mvg
    Marcus

    • goedavond Marcus,
      Ookal word er per week 1 iemand wakker, is dat super! Uiteindelijk worden jullie er goed in en komen 100den per week.
      ik heb nog geen 1 keer iemand (van het licht)gelijk aan de top gezien, ze moeten jammergenoeg eerst zweten.
      ik was/ben een van die verdwaalde mensen. hoe ik ben gekomen en gebleven weet ik niet, maar ik voel me thuis.
      Gezondheid. liefs Oor.

  7. Lieve Sophia, worden we met volle maan weer in “slaapstand” gezet? Sommige mensen kunnen dan ook echt niet slapen, liefs Oor
    las net dat we dan minder hersenaktiviteit hebben en minder slaap hormonen maken,

  8. Lieve Sophia,

    Wat een ongelooflijk bericht! Ik had zelf ook al het één en ander over de maan gelezen en dat daar gebouwen opstaan en over sterrenschepen bij de zon. Daar zijn ook echt foto’s van te vinden op het internet. Maar het hoe en waarom heb ik nooit kunnen uitvinden, ik dacht inderdaad dat het aliens waren ofzo. De regering zou er van afweten en het voor ons verborgen houden. En de NASA probeert het allemaal te verbloemen. Daar snapte ik ook de logica niet van, maar nu word het mij duidelijk. Het zijn dus gewoon mensen die dit doen.
    Ik vind het ook interessant dat je vertelt dat de zon niet heet is, maar koud. Ja natuurlijk, de ruimte is ook koud, wat een logica, wat kunnen ze ons wel niet allemaal laten geloven! Maar goed, onlangs is die komeet Ison, daar zal je vast wel van gehoord hebben, langs de zon gekomen en dus ‘gesmolten’ , heb jij enig idee hoe dat zou kunnen?

    Groetjes Renée

    • Tja ik weet ook niet alles, Renée … alleen wat ik kan zien en als ik me concentreer, weet ik opeens dingen. Ik kan er ook naar toe om te kijken wat ik dan zie.

      Die komeet, ik heb nergens gelezen dat ie gesmolten is, alleen dat ie er niet meer is: http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/03/komeet-ison-nu-niet-meer-dan-een-stofwolk/

      O wacht eens, nu zie ik het: hij zou afgebroken zijn, toen hij langs de hete atmosfeer van de zon kwam. Maar logischerwijze zou hij dan toch niet ‘afbreken’ (wat bedoelen ze daarmee?), maar smelten??

      En hij komt dus niet terug … dan kunnen ze ons toch van alles wijsmaken? Ik weet het niet, maar alles wordt zo moeilijk gemaakt, ze draaien om de hete brij heen en alles is geheim

      • Och ja, dat klopt, er staat nergens dat ie gesmolten is, excusez moi :) . Dat heb ik er dan zelf van gemaakt, aangezien het een bol van gas en ijs zou zijn en dan langs de zon, dan maak ik er smelten van (maar niet onlogisch he, koppiekoppie!!)

                  • Ja inderdaad, het begint nu ook op z´n plaats te vallen lijkt wel. Er was zoveel ophef over die komeet en er was zelfs een hele documentaire over op discovery of NG en een paar dagen later was ie weg. POEF! Zo zorgen ze er denk ik voor dat wij bepaalde overtuigingen krijgen en houden. Ik heb me al een beetje verdiept in mind control, de dingen zijn niet zo als wij denken en we zijn, door de werking van onze hersenen, zo makkelijk te programmeren. We hebben het zelf niet in de gaten. Ik wil er toch wat meer over gaan lezen, alleen vind ik het zo ongelooflijk ingewikkeld. Heel interessant, alleen blijft het bij mij niet zo goed hangen. Lastige stof voor mijn eenvoudige hersentjes :) Maar ik ga m’n best doen.

                    • :-)
                      Die mind control dat gebeurt niet alleen hier met apparatuur, maar ook in de etherische wereld. Dus er zit ook van alles in je wat je blokkeert. Snoeren, hersengolven (hoewel het grootste deel daarvan weg is), dat soort dingen. Die houden je letterlijk weg bij een gedachte. Dan schiet je brein ergens anders naar toe, weg van de gedachte die je niet ‘mag’ hebben

                    • Goedemiddag Renée, Ik heb een tijdje programma’s van Darren Brown gekeken, hij is een entertainer, die veel doet ook met mindcontrol, hij legt ook uit hoe hij het doet, ik heb het idee dat het ook leert om je er tegen te beschermen(deels), althans ik denk dat ik dingen heb geleerd voor bescherming.
                      Natuurlijk pakt een entertainer liever makkelijker kandidaten om zijn truck mee te doen. je ziet wat voor kandidaat hij kiest voor zijn truck, je ziet welke gedeelte open is van die kandidaten. ziet wat al zijn kandidaten gemeen hebben, door hun te bestuderen heb ik volgens mij geleerd om niet zo te zijn. Natuurlijk heel ingewikkeld onderwerp,dingen verwoorden is ook niet mijn sterkste kant. Wie weet is het iets wat je interessant vind. ik vond het toen wel interessant.
                      Volgens mij heeft die man ook geen kwade bedoelingen. Hele fijne avond alvast :) Liefs Oor.

                  • Sophia,

                    Ze worden wel vaker kapogeschoten (toen boven rusland ook) en mensen die dingen aan t licht brengen ontploft in eens een auto uit t niet.

                    Marcus

                    • Hé Oor,

                      Darren Brown ja, daar heb ik geloof ik ook wel iets over gezien. Erg interessant! Hij heeft ooit eens een experiment gedaan met een groep mensen, allemaal acteurs, en één proefpersoon. Die wilden ze laten geloven dat hij een moord had gepleegd. Echt briljant hoe dat in elkaar werd gezet en hoe inderdaad het slachtoffer er van overtuigt was geraakt dat hij de moord had gepleegd. Maar ook wel een erg wreed experiment, dat doe je iemand eigenlijk niet aan. Maar goed, ik dacht dat dat van Darren Brown was.
                      Ik zal nog wat meer van hem gaan kijken, bedankt! Ik ben ook een heel makkelijk slachtoffer wat dat betreft, ben heel snel te overtuigen, vreselijk :) als ik bv. een verkoper aan de deur krijg, ga ik het liefst onder de bank zitten. Die doen dat ook hoor, hebben daar heel handige truckjes voor. Maar ik weet nu hoe ze dat doen, dat soort mensen moet je de kans niet geven om iets te zeggen, meteen nee en dan hebben ze geen ingang meer. Maar daar ben ik pas achter gekomen na een aantal abonnementen afgesloten te hebben, twee keer overgestapt te zijn naar een nieuwe energieprovider en lid te zijn geworden van één of andere vage loterij waar ik zogenaamd veel meer kans had om wat te winnen, want ja, natuurlijk wou ik wel een hoog geldbedrag winnen (dat was het binnenkomertje en zeg daarna maar eens nee na nog eens een hele lange uitleg) Allemaal mind control en ik maar denken dat ik geen nee kan zeggen. Ja interessante dingen allemaal als je het eenmaal doorhebt.
                      Maar goed, ook een hele fijne avond en bedankt!!
                      Groetjes Renée

  9. hoi sophia met wilco, tijd niet gezien,, gehoort,, alles goed ben benieuwd hoe het met je gaat, en zou jij mischien een data kunnen zeggen over de komst van nibiru. weet je nog dat ik het er over had, over de annunaki, nibiru. zou het kunnen dat ze met kerst komen, in verbant met de norderster 3 koningen kerstdag, dat ison een voorbode is, in zekere zin. maar ison heeft geen planeet baan om de zon, is te zien op stellarium.betekent dus dat het ,, ison,, een afleiding is, en daar niet om draait. ison.. maar toch is ie wel dicht bij de zon, maar er meer van afgaat. wat ook vreemt is, is dat comeet lovejoy, van de week, wel om de zon heen flipte. dus is erg verwarrent allemaal. wat kan jij mij vertellen sophia!! kan je mij een mailtje terug sturen!!.neem aub de tijd voor mij, ik weet dat je het druk hebt. dus bij deze. vraag ik t je als nog. liefs groetjes wilco. of te wel . electrische blauwe adelaar. haha van de hopi,s sterrenbeeld. doeii sophia. en alvast fijne feest dagen.

    Date: Thu, 19 Dec 2013 11:58:01 +0000 To: wilco_daniels@hotmail.com

    • Hallo Wilco,
      Natuurlijk weet ik nog wie je bent!

      Dat sterrenschip Nibiru, heet dat ding achter de zon zo? Ik dacht nl dat dat allang kapot was, het was een etherisch schip.

      Hoe dan ook: dit schip achter de zon kan niet vliegen en komt dus ook niet hierheen! Anders zou het hele universum eraan gaan :-). Dat ding is net zo groot als de hele zon zo ongeveer, zie je, en die is 10miljoen keer zo groot als de aarde geloof ik, zoiets. Immens

      Het is een platform waar ze olie uit de zon halen en er vliegen ufo’s af en aan. Dat is wat de mensen zien! Ufo’s gewoon van de aarde, die olie en gas hierheen brengen vanuit de zon, waarmee wapens gemaakt worden en wie weet wat nog meer voor zooi

      O ja de Annunaki waren niet fysiek (wel ooit geweest geloof ik), maar etherisch en die zijn er allang niet meer!

      Groetjes en ook alvast fijne dagen, S

  10. Beste Sophia,

    Ik kende dit verhaal al :P.
    China is naar de maan gegaan om evt te kijken of ze grondstoffen kunnen vervoeren.

    De maan is een sateliet die in de perfecte baan om de aarde heen draait.
    Iig bedankt voor de diegene die mij t verteld heeft.

    Suc6 verder
    Marcus

      • O vergeet ik nog te zeggen dat jij me hierover liet nadenken, Marcus! :-)

        Wij dachten dat we de top van het kwaad zouden uitschakelen, als die 80 projecten ontmanteld waren. Maar zij heeft haar machtsbasis natuurlijk op meerdere plaatsen zitten, want er gebeurde helemaal niets toen het los was. Toch hebben die bijna 80 mensen bij wie er zo’n project zat, echt gezien, gevoeld en meegemaakt dat dat project er was …

        • Het is moeilijk om de waarheid te achterhalen, deze ligt verspreid het en der. Ik heb deze info van een atheist, die zoekt verder dan de (alternatieve) media

          Suc6 verder
          Marcus

      • Nee niet bepaald welke stoffen, ma wel dat ze er grondstoffen wouden weg halen.
        De technologien op de aarde zijn heel erg ver gevorderd, maar de mensen weten hier niks van.

        Dat t bediend werd vanuit daar stond er ook bij, maar van de zon dan weer niet (ik d8 dat in die L – schepen iemand anders zat die ff zn gezicht zou ltn zien op aarde). Mensen zouden dan door een gate mogen reizen, ma niet vrijuit.

        Bedankt voor de info

        suc6 verder
        Marcoes

        • okee, dat had ik nog nooit gehoord of gelezen! Hoe dan ook, het is helaas waar en dit moet ook weer ongedaan gemaakt worden, door de top van het duister in het etherische haar macht te ontnemen, net als alle andere dingen. En hier kun je zulk nieuws delen en delen en delen … zodat ze ook dit niet meer ongezien kunnen doen

          Atheïsten zijn niet altijd foute mensen hoor, het is eerlijker om nergens in te geloven dan om er zo’n hypocriet geloof op na te houden :-)

  11. Lieve Sophia, dank u wel, Een tijd geleden had ik gehoord dat ze een hotel aan het bouwen waren op mars? en 2000 of 20 000 mensen konden een enkel reis ticket kopen om daar voorgoed te wonen, voor hun plezier ofzo. Ik heb 1x daarna een interview gezien van een man die een ticket had gekocht (kan er nu niks meer over terug vinden). had trouwens wel een paar miljoen euro nodig voor een ticket dacht ik….

    Ik moest gelijk ook denken aan een 1 van de symptonen van het “einde van de wereld” of “een nieuwe tijd” namelijk: dat de maan kapot gaat, of split? weet het niet meer hoe het precies werd verwoord in de bijbel of koran.

    Wat er nu al jaren in Syria gebeurd, is mogelijk ook een afleiding. Met een “oorlog” horen beide partijen doelgerichte targets uit te schakelen. Hier worden al jaren alleen maar onschuldige mensen en frontline soldaten vermoord. het leid nergens naar toe.
    de vaag die ik telkens stel als ik nieuwsgierig ben in de politiek(op media) is, wie haalt hier de meeste voordeel uit. en 9 van de 10 keer zijn het niet de mensen die de “oorlog” voeren maar andere partijen, geloof ook dat die het hebben georganiseerd.

    Ja bijna alles wat je op TV ziet is een hoax of een fals flag om onrust te zaaien (denk ik), en als de wereld naar links kijkt,…. zijn zij recht bezig met hun ding.

    Maar wow, weer zoveel geleerd van u, dank u.
    de maan zeg,.. wow en de zon. nieuwe hoofdstukken voor mij :)
    Adolf Hitler wist ook een hoop had ik ergens gelezen. met ingangen naar hollen in de wereld, misschien ook de maan?
    lieve Sophia, u bent druk, ik verwacht geen antwoorden nu, of volgende week, ik probeer mee te denken/brainstormen.
    liefs. Oor

    • Klopt Oor :-)
      Vreselijk wat er gebeurt in Syrië en niet te stoppen ook he … geen enkel doel, niets!
      Ja alles gebeurt alleen maar om de mensen te laten blijven denken dat er een vijand is. Iedereen gaat immers in elkaars land wonen en men weet van alles over andere landen. Dat is gevaarlijk voor die smerige criminelen die ons ‘regeren’ … moeilijk om ons voor de gek te blijven houden

      Ja Hitler wist veel en hij had geloof ik zelf ook een sterrenschip
      Ik moet idd. verder liefs Sophia

  12. Hi Sophia,

    Mooi en toch weer niet dat je dit hebt ontdekt.

    Ik had al zo’n donkerblauw vermoeden over wat mij in het verleden is gezegd dat wij voorlopig nog niet verlost zijn van de duisternis.

    Er is veel geschreven over Area 51 in de VS daar waar al die ruimteschepen komen en gaan. Het is daar zwaar beveiligd tegen pottenkijkers.

    Persoonlijk vond ik al die waarnemingen van Ufo’s ook al vreemd, omdat er geen buitenaards leven meer zou zijn.

    De Maan als ruimteschip ook daar is al veel over geschreven. Je vindt veel onverklaarbare dingen over de maan.

    Zo zou het stof niet afkomstig zijn van de rotsen op de maan en ook niet v/d aarde.

    Kraters welke te ondiep zijn voor hun doorsnede.
    Een voorbeeld van een ondiepe doch grote krater is de krater Gagarin. Deze krater is ongeveer 280 kilometer breed, maar is slechts 7 tot 8 kilometer diep. Gezien de schok en de omvang die de inslag op het oppervlak zou hebben gehad, zou de krater minstens 4 tot 6 keer zo diep moeten zijn. In feite zijn alle kraters hetzelfde, ze zijn te ondiep. Zij zijn in tegenspraak met de huidige wetenschap.

    Schijnt dat de ingang de Maan in gelegen is aan de beide polen, het Taurus Gebergte, de Jules Verne krater en Archimedes.

    Onze Zon produceert een hoog doordringende straling in het elektromagnetische spectrum. Deze frequentie is gemiddeld een triljoen trillingen per seconde. Deze frequentie bevindt zich tussen het lagere deel van het infrarood en de radarband. Deze straling van de Zon veroorzaakt de zwaartekracht, niet de rotatie van de planeet.

    De maan heeft geen magnetisch veld, doch elk planetair lichaam, die minstens 44 kilometer groot is en aan de Zon wordt blootgesteld, de mogelijkheid bezit van een zwaartekrachtveld, zelfs wanneer het niet om zijn eigen as draait.

    Apollo 15 ontdekte en nam foto’s van wolken van waterdamp aan de verborgen kant. Dit lijkt heel vreemd en ongewoon als de Maan werkelijk nauwelijks een atmosfeer bezit. Dan zouden wolken onmogelijk zijn.

    Zo kan ik nog lang doorgaan. Als alle planeten in ons Zonnestelsel worden bewoond waarom niet alle andere sterren en planeten in het Universum.

    In het verre verleden (al sinds de middeleeuwen) zijn ook veel verdachte activiteiten van moederschepen waargenomen.

    Mooi dat je dat nu allemaal bevestigd.

    Groetjes,

    • bedankt Albert! Goed om meer te weten over de planeten, de zon en de maan. O ik heb me natuurlijk weer niet netjes uitgedrukt. Vanuit de astrologie waar ik vroeger wel aan deed, ben ik gewend om zon en maan voor het gemak als planeten aan te duiden. Zal ik wel wat over horen, maar maakt niet uit! :-)

      MENSEN wonen er niet meer op de andere planeten. Maar er zijn nog wel overblijfselen en die worden door madam (ik noem maar nu even niet om de discussie open te houden, informatie aan groter publiek moet je niet 1x geven) gebruikt natuurlijk.

      Ik begreep ook niet waarom er steeds zoveel sterrenschepen gezien werden. Zelf heb ik ze maar één keer gezien en daarna echt nooit meer, ik vond het dus wel vreemd.

Geef een reactie, maar wees respectvol

