Wie de engelen echt zijn deel 1 en een eerste balans

Daar waar ik dacht dat alleen de engel Delilael een aards leven had, blijken ze hier allemaal te zijn. Zij zitten bijna allemaal achter het grote kwaad en zijn nog erger dan hun robots. Er zijn er een paar bekend en een paar zijn niet opzienbarend. Een stelletje losers net als wijzelf, zou ik bijna zeggen. Omdat we onszelf nu eindelijk een flink eind door de puinhopen hebben heengeslagen, begint het einde in zicht te komen. En deze keer is dat écht zo. Alles is inmiddels een stuk helderder dan koffiedik, zoals eerst en het lijkt meer op mat glas.

De vorige keer heb ik een poging gedaan om de hele wereld in kaart te brengen. Alles is driedimensionaal, maar als je die pagina’s van het pdf-je print en de eerste en laatste pagina aan elkaar vastplakt, krijg je een idee. Je krijgt dan een lege bol en je kunt je vast wel voorstellen dat die eerst vol zat met van die prachtige gouden wolken vol bronenergie. Hou aan de voorkant de universa in het midden en aan de achterkant de Hof van Eden. Dan krijg je helemaal bovenaan de bronwolken en onderaan die zwarte wereld. Hier is het pdfje nog een keer voor als je het leuk vindt om nog eens te kijken. Klik op de vette groene letters en wacht even totdat het bestand opent: de wereldkaart

Alle engelen heb ik gekend, maar ik heb ze nog niet allemaal ontdekt. Ik mag ze niet allemaal zo aan je voorstellen, maar kan dan wel een fotootje van één van hun robots of mensen van het licht die hun uiterlijk hebben, plaatsen en iets vertellen over hoe ik ze ken en hoe ze als persoon zijn. De tweelingvlammen bij de engelen zijn bijna allemaal uit elkaar en ik vertel het dus alleen wanneer ze wél samen zijn.

Hoe ze zo ontzettend smerig en duister geworden zijn, zul je je afvragen. Nou, heel simpel: ze hebben gewoon hun ziel omgekeerd door die linksom te laten vibreren. Je ziel staat voor je liefde, dus je kunt wel nagaan wat een omgekeerde ziel doet. Godzijdank kunnen ze geen zielen kopiëren! Het hart (je gevoel) manoeuvreerden ze ook uit zichzelf en voilà: het kwaad was geboren. Maar je snapt nu ook wel waarom ze altijd op jacht zijn om ónze zielen te stelen!

——————————————————————————————-

Aramaniamma / Aramaniël

Aramaniamma / Aramaniël

Aramaniamma / Aramaniel – rechts Patty Brard voor het uiterlijk – is de zus van een kennis van me. Een geslepen vrouw, die dagelijks aan zwarte magie doet en overal via het internet mensen onder haar controle houdt. Zij was de maakster van het zwarte land Mordor in de bovenwereld, waar de Bron uit elkaar gehaald werd in elementen, tonen en kleuren. Daar stond ook het afgodsbeeld Baäl. Iedere keer dat ik daar even ga kijken, zie ik dat er wordt geprobeerd deze plek weer in elkaar te zetten. Aramaniel is nog niet gestopt, al is haar heiligdom stuk. Aramaniel is te herkennen aan haar ovale gezicht met donkere trekken en grote, zwartbruine ogen.

——————————————————————————-

Satanam / Satanael

Satanam / Satanael

Hun kinderen Satanam / Satanael en zijn tweelingvlam Deliamma / Delilael ken ik ook persoonlijk. Satanael (hier Marc Dutroux voor het uiterlijk) is iemand die ik gekend heb, waar weinig in zat of uitkwam. Zijn duistere kant liet hij niet zien. De engel Satanael zat IN Brahman en dat al sinds het begin van de schepping. Hij ging er pas uit, toen ik hem met een stiletto dreigde. Onvoorstelbaar, zoveel kwaadaardigheid, nietwaar? Satanael herken je aan de vaak rechtop staande kuif van zwart haar en grote, donkere ogen.

Satanael is wel degelijk Satan / de duivel, ook al zijn er een stuk of 20 duivels. Op een paar na zijn alle engelen duivels namelijk. Hij zat onder andere achter het project mensen onzuiver maken.

Deliamma / Delilael

Deliamma / Delilael met haar Satanael

Delilael (hier Maxima) is een zeer onsympathieke vrouw, die in het dagelijks leven onderwijzeres is op een basisschool. Zij is ook degene die mijn aardse tweelingvlam zo kapot wist te maken, dat Brahman niet meer via hem hierheen kan komen.

Hij komt hier echt wel heen, de problemen worden wel opgelost, maar niet zoals we hoopten en dachten. Ik zei het al: we maken vooruitgang met de paardensprong.

Delilael is vooral verantwoordelijk voor allerlei politieke smerigheden en heel veel technische en technologische zaken. Die lijken misschien een vooruitgang, maar niet op de manier waarop ze nu gaan. Denk aan wifi, UMTS enz. Je herkent Delilael aan een lang gezicht met rechte wenkbrauwen en steil haar.

————————————————————————————

Hoj en Dhoriel

Hoj en Dhoriel

Volgend stel.  Hashgadriya / Hojgadriel en Dhoriyam / Dhoriel. Hier Alexandra Radius en Han Ebbelaar voor het uiterlijk. Je herkent ze allebei aan de mooie, dromerige ogen met een puntje aan de buitenkant.

Hoj was een jaloerse en krenterige kennis van me in mijn jeugd, die in de bovenwereld mijn man in bed bleek te hebben. Ze is nogal artistiek, maar niet erg intellectueel.

Haar tweelingvlam is nu haar man, een niet veel zeggende vent. Ik vond hem nogal stug, maar ze zijn bij  elkaar. Mooi dus. Eéń gevaar minder voor mijn man en mij …

—————————————————————————-

Anastasia: de engel Soghpragiel

Soghpragiel

Dan hebben wij hier Soghpraghiya / Soghpragiel. Hier Anastasía van de boeken van Vladimir Megre. De vrouw die ik K genoemd heb en die nu nog steeds kwaad doet vanuit de aarde, is de originele engel Soghpragiel. Altijd bezig met occulte ‘wetenschap’ zoals zwarte magie, kaballistiek, numerologie en meer van dat soort flauwekul. Knoeien met lichamen, geesten, overnemen van mensen door een of meerdere geesten en dat soort hocus-pocus zijn haar domein. Knoeien met gigantische schorpioenen en het gif dat chemtrails in de luchten veroorzaakt, helpen maken. Je herkent haar aan de meestal toch wel zwarte haren en amandelvormige, bruine ogen. Vaak een puntige kin met kuiltje! Ze is erg stug, maar als ze loskomt, denkt ze dat ze alle wijsheid in pacht heeft.

Zij heeft ooit Saraswati’s lichaam gestolen. Daardoor werd ze goudblond en Saraswati kreeg pikzwart haar. Sindsdien loopt ze van de toren te blazen dat ZIJ mooi is en Saraswati lelijk. Als ik kon tekenen, zou ik je kunnen aantonen dat Saraswati nog altijd verreweg de mooiste vrouw is, die je je zou kunnen indenken. Het eindeloze gezemel over uiterlijk, over wie slank is en wie niet enzovoort komt van dit domme vrouwmens, die het IQ van een pinda heeft, zoals Brahman het met Spongebob uitdrukt.

Deze madam is ook nog niet gestopt. Wel zit ze sinds gisteren gevangen en hoewel ze af en toe weer ontsnapt, kan ze toch veel minder doen. We zijn al een week bezig eerst eens het laatste bolwerk van Muriel en Delilael los te halen. Daarna komt zij aan de beurt, dus ze mag voorlopig even een nummertje trekken.

————————————————————-

Gabriel

Gabriel

Volgende! Gabriyam / Gabriel en zijn gadelief Lidhariya / Lidhariel. Gabriel was Olof Palme, in de jaren ’70 een verlichte premier van Zweden, die openheid en onbevooroordeeldheid tussen de mensen voorstond. Hier vind je meer informatie over hem.

Lidhariel

Lidhariel

Lidhariel (Nurten Albayrak voor het uiterlijk) is een zeer carrièregerichte en – ja! – ook intellectuele vrouw. Wat ze mist, is warmte en moederliefde en inderdaad hebben bijna alle Lidhariels dat probleem. Lidhariel vind je vaak bovenaan het bedrijfsleven en in de politiek. Haar project is al afgerond. Zij had allemaal Brahmans en Saraswati’s gevangengezet in een enorme slang en had een relatie met een Brahman.

———————————————

Uriel

Uriel

Op naar de volgende engelen: Uriyam / Uriel en Sahradiya /Zahradiel. Uriel dat is de man die Muanmar Khadafi was. Je herkent hem aan een ernstig gezicht met een hoog voorhoofd. Khadafi werd niet erg gewaardeerd in de westerse landen, maar ik heb van Libische studenten die ik ooit in Bulgarije leerde kennen, toch ook bijzonder mooie verhalen over hem gehoord. Zo leefde hij heel eenvoudig met zijn gezin en vond hij familie erg belangrijk. Je had ook de Hot Line, een speciaal telefoonnummer, waar iedere inwoner van Libië hem persoonlijk kon bellen. Hij kwam ook echt je probleem oplossen als hij kon. Hij hoorde beslist niet bij het duister, was zelfs één van de grootsten van het licht.

Zahradiel

Zahradiel

Zahradiel zit samen met Namadiel, Eriel, Daradiel en Gadhariel achter de offerrituelen van kinderen en de pedofilie. Channie Cha van White Time Healing is de aardse Zahradiel. White Time Healing maakt je kapotter dan kapot en de hele ‘leer’ ervan, die uit vele jaren studie bestaat en je vele duizenden euries lichter maakt, is bovendien één grote bak flauwekul. Zahradiel herken je aan het hartvormige gezicht, dat vriendelijker lijkt dan het is.

————————————————-

Soraniel

Soraniel

Op naar Soraniyam / Soraniel en Muriya / Muriel. Soraniel is Eric Pearl, de man achter The Reconnection, nog zo’n smerige manier van ‘healen’. Wat heb ik al veel mensen gehoord en gezien, die hun centen hieraan hadden besteed en sindsdien alleen maar tegenslagen hadden gezien. Hun hele leven lag in puin door één behandeling …

De engel zelf had overal en ergens laboratoria waar hij lichamen van Brahman en Saraswati verzamelde. Hij trok er de liefde,

Muriel

Muriel

het gevoel van eenheid, vertrouwen en kracht uit. Dat zette hij in het kamertje dat robots hebben bij wijze van ziel en waar die zogenaamde driekleurige vlam staat. Die kwam dus regelrecht uit ons systeem …

Muriel, Muriya in het Sanskriet, betekent ‘zij die kind is’. Dat zou moeten betekenen dat ze altijd onbevangen, open en vrolijk zou blijven, maar in werkelijkheid was Muriel een vrouw die de rol speelde van zielig vrouwtje, dat niets zelf kan. De aardse Muriel is iemand die geen bekende persoonlijkheid is, dus ik kan niets over haar schrijven. Sinds de engel samen met nog een heleboel engelen de Bron had omgekeerd, heeft ze mijn helderziende gave gestolen. Erg lastig als je genezer bent en je gave gestolen is …

——————————————————————————————-

Daradiel and Sodhraniel

Daradiel and Sodhraniel

Welnu, dan maar naar Daradiel. De aardse engel is een vrouw, die denkt dat ze Ashtar channelt en een relatie met hem heeft, terwijl Ashtar al heel lang niet meer bij haar is geweest. Hij zit allang weer in Brahman en hij en ook Theodhoros hebben niets met haar te maken. Waar ze dan die channelings vandaan haalt???

Daradiel herken je meestal aan de ronde wenkbrauwen en een ovaal gezicht. Vaak krullend haar. Ik denk eigenlijk dat je op dit plaatje hienaast de engelen zelf ziet, want die zagen er precies zo uit.

Haar man Sodhraniel heb ik nog niet ontdekt, maar zo ziet hij er ongeveer uit.

———————————————————–

Mariel

Mariel

Volgende generatie, Eriya / Eriel en Mariyam / Mariel. Mariyam betekent in het Sanskriet ‘jonge man’, dus iemand

Eriel

Eriel

die eeuwig jong blijft. Aan het fotootje van de aardse Mariel kun je wel zien dat dat hem nou niet echt gelukt is …

Moet ik nog zeggen dat hij David Rockefeller is, één van de groten van het internationale bankwezen? Natuurlijk zit deze man niet alleen achter het bankwezen, dat hij overigens niet alleen doet. Ik mag nog niet weten met wie dan wel, maar dat komt er nog aan! Hij zit ook achter het satanisme.

Excentrieker dan excentriek hebben we hier de aardse Eriel: ‘lady’ Gaga. Ik zet haar expres zoals ze zonder make-up is, zodat je kunt zien dat ze mijn lichaam gestolen heeft. Ik zie eruit zoals zij had moeten zijn, maar ben nog steeds niet heel erg duidelijk Eriel. Hier een fotootje van een heel aardige Griekse zangeres, die dat heel duidelijk wél is. Herkenning: klein, rond gezicht en de wenkbrauwen vlak boven de ogen. Vaak krullend haar.

Glykeria: precies Eriel

Glykeria: precies Eriel

De engel Eriel was altijd bij de engelen Daradiel en Delilael. Geen brein om iets uit te denken. Dat waren Daradiel en Delilael met hun gestolen IQ van 180. Maar totale smerigheid, excentriciteit, vuile seks met kinderen en mannen waren haar domein. Ik heb haar meermalen betrapt op seks met het hogere zelf van een aantal Brahmankinderen.

——————————————————————————————————————

Volgende stel: Adhamandiyam / Adhamandiel en Namadiya / Namadiel. Adhamandiel dat was Lucifer. Die was dus de kleinzoon van Michael (die geen engel van het licht is) en niet zijn broer. Hij was de eerste van de engelen die ermee kapte en hij zat te wachten totdat hij eindelijk kon ophouden. Hij had er al heel lang tabak van, wat ook weer niet wil zeggen dat hij een lieverdje was.

Adhamandiel en Namadiel

Adhamandiel en Namadiel

Op aarde is hij Deepak Chopra, een Indiase arts van wie iedereen denkt dat hij geweldig is. Dat is hij dus niet! De hypocrisie straalt eraf en kijk maar eens naar de tarieven die deze man hanteert voor zijn ‘diensten’ om je leven in de war te helpen.

De aardse Namadiel is niet zijn vrouw Rita, maar iemand in Nederland. Ze is uiterst kwaadaardig en had ook weer een relatie met een Brahman. Deze tante is altijd bezig met kinderen, net als Daradiel, Eriel en Gadhariel. Niet op een mooie manier: de dames gooien het onderwijs en de jeugd’zorg’ volledig in de soep op de meest walgelijke manier. Je weet wel dat de hele top van jeugdzorg in het satanisme zit, denk ik …

Niet alleen is Namadiel niet intellectueel, maar het is een domme vrouw, die maar één ding kan: ze is heel heet in bed. Ik heb beelden moeten zien van hoe ze dat met mijn man deed, terwijl ze heel goed wist dat dat mijn man was. Ik maak er geen woorden meer aan vuil.

——————————————————————————

Erekiel

Erekiel

Last but not least: Erekiyam / Erekiel en Radakiya / Radakiel. Ook daar kan ik kort over gaan: dat zijn Wim

Radakiel

Radakiel

Duisenberg en zijn vrouw Gretta. Wim, het hoofd van de Nederlandse en later de Europese bank en Gretta die allerlei smerige onderonsjes met Yasser Arafat had.

Ik moet ze één ding nageven: ze zijn vlak na Adhamandiel / Lucifer opgehouden, dus twee van de eersten.

Erekiel herken je aan de Zweedse kop: brede jukbeenderen en kleine, maar brede ogen. Radakiel herken je aan de ogen die iets te dicht bij elkaar staan en een beetje asymmetrisch gezicht.

————————————————————————————

Balans: hoever zijn we nou met opruimen?
Hun macht kwijt zijn: Baradaniel, Aramaniel, Delilael, Dhoriel, Hojgadriel, Rafael, Vlaradiel, Daradiel, Eriel, Adhamandiel / Lucifer, Erekiel, Radakiel. Lidhariel, Muriel en Soghpragiel zijn hun macht deels kwijt. 13,5 dus.

Nooit kwaad deden: Gadhriel, Gabriel, Sodhraniel (wordt gezegd, maar ik heb hem nog niet zelf gezien) en Uriel. Dus 15 om je geen zorgen om je maken.

Er zijn er 26, dus dat betekent dat er nog een heleboel bezig zijn: Satanael, Soghpragiel deels, Gadhariel (die ben ik nog nergens tegengekomen, raar is dat! Waar zou ze zich verschuilen?), Lidhariel deels, Michael, Zahradiel, Soraniel, Muriel deels, Mariel, Namadiel. 7 om je wél zorgen om te maken en 3 om je enige zorgen om te maken.

Die 9 robots waarvan ik dacht dat ze van Delilael waren, waren dus deels engelen en de robots waren ook niet allemaal van haar. We hebben veel meer types gestopt dan alleen 12 engelen. Er zaten nog veel meer robots tussen, ik denk wel een stuk of 20 in totaal. En al die mensen uit het hiernamaals en andere planeten, die steeds kwaad moesten doen voor hen … daarvan zijn er nog maar heel weinig over.

Van de 7 stukken van de Bron hebben we er 4 weer omgekeerd en dat is te voelen. Als ik eerder de Bron aanriep, gebeurde er helemaal niets, maar nu voel ik hem absoluut. De andere drie plekken waar een stuk Bron ligt opgeslagen, zijn gelokaliseerd en we werken eraan om die allemaal weer om te keren. Van de 7 lichamen van Brahman en Saraswati waar ze goddelijke krachten en nog veel meer energie uithaalden, zijn er 6 bevrijd. De afstandsbedieningen met goddelijke krachten worden daardoor steeds minder krachtig, hoewel ze nog altijd gevaarlijk zijn.

Daradiel was voor het grootste deel verantwoordelijk voor de farmaceutische industrie, maar dat deed ze duidelijk niet alleen. Anders zou die Codex Alimentarius allang verleden tijd zijn. Michael en Mariel (David Rockefeller) zijn de groten van het bankwezen. Ondanks het feit dat ze nog hard aan het werk zijn, begint de economie in te storten. Dat komt doordat Erekiel (Wim Duisenberg) niet meer meedoet. Je ziet hoeveel invloed ze allemaal hebben!

Aan het aardse leven van Daradiel is te zien dat zij een grote was in de tweelingvlammenmaffia. Daar zaten alle engelen in. Omdat er een heleboel nu gestopt zijn (in feite hebben we ze gewoon gevangen genomen, zodat ze niets meer kunnen doen), beginnen er barsten te komen in de relaties met robotvrouwen en – mannen.

We zijn nog lang niet aan het einde gekomen van de Grote Opruiming, dat zie je. Maar als de Bron weer omgekeerd is en onze laatste lichamen, waar zij onze goddelijke krachten misbruiken en hun robots van energie voorzien, terug zijn, is het tij gekeerd. Dan gaat de rest heel snel. Het grote issue is dat misbruik van de mensen van het licht als energiebron en het uiteenhalen van de partners. Die zijn met z’n tweeën immers ook een Bron! En als Brahman en Saraswati hun krachten terug hebben, kan de rest wel vertrekken.

lotusbloem

lotusbloem

Hoelang het duurt totdat we zover zijn, weet ik absoluut niet! Het kan een paar maanden zijn, een paar weken, dit hele jaar nog … Langer vermoed ik niet, omdat er al zoveel weer rechtgezet is. En ik hoop het ook niet, want ik heb er enorm tabak van om constant door iedereen met de nek aangekeken te worden, om te moeten aanzien dat mijn talenten en gaven door anderen tegen mij gebruikt worden, om altijd zonder geld te zitten en mijn man kwijt te zijn.

Saraswati is hier al, in mij. Brahman kan niet meer via zijn aardse levens hierheen komen, dus die zal straks wel materialiseren, vermoed ik. Het probleem waardoor we niet meer samen kunnen zijn, is nog altijd niet helemaal opgelost, dus zeker weten doen we niets.Er zijn 80 Brahmans en Saraswati’s op aarde. Die staan bijna allemaal op een andere stand, doordat ze last (gehad) hebben van andere vrouwen of mannen. Ze zijn de afgelopen weken allemaal in veiligheid gebracht, dus niemand kan meer in handen van de maffia vallen. Ik blijf de originele Saraswati en alleen ik heb nog een restje goddelijke krachten.

Dat is hoe we er nú voorstaan. Ik denk dat we zo’n 70 tot 75% hebben opgeruimd. Hiernaast zie je een lotusbloem. Die kun je altijd visualiseren. Het is éeń van de krachten van de Levensbron en je kunt een lotus door jezelf of je geliefden heen laten gaan. Of juist door iemand die je kwaad doet.

©Sophia Dijkhuis Vassiliou 2013

http://nieuwetijdskinderen.wordpress.com -  www.goldenera.nl

Engels: http://archangelsnews.wordpress.com

Dit bericht mag vrijelijk gekopieerd worden, inclusief afbeeldingen, die vrij van copyright zijn, op voorwaarde dat mijn naam en een werkende link naar mijn weblog en website aanwezig zijn.

 

36 thoughts on “Wie de engelen echt zijn deel 1 en een eerste balans

  1. UPDATE:
    Wat een lang artikel is dit eigenlijk! Ik moet de informatie over de engelen nog iets aanpassen, want er was er echt niet één die goed was.

    Marcus mailde me dat de Koran en de Torah melden dat de slechte engelen van vuur gemaakt zijn, niet van licht. Ik had geen idee wat hij bedoelde, maar wist dat ik het moest onthouden. Volgende keer schrijf ik erover, is weer een heel verhaal. Heb het inmiddels wel ontfutseld.

    Hoe dan ook … ik kreeg vanochtend een fikse inzinking. Het PGB waar we recht op hebben, is nu al 2x zonder enige reden geweigerd, de politie wijst al mijn klachten af over het mishandelen vorig jaar, ik krijg het huis en de tuin niet meer klaar, er komt niet genoeg geld binnen, niets maar dan ook echt niets wil lopen … ik begon te zemelen tegen Brahman dat ik het niet meer trek en dat ik de strijd opgeef. Dan sluiten ze ons maar op in een FEMA-kamp als ze daar zo blij van worden. Ze beginnen die NWO maar, ik hou het voor gezien, zei ik.

    Dat ging zo een tijdje door.

    En opeens, de engelen stonden allemaal om me heen – er waren er nog 14 die nog bezig waren – hoorde ik één van hen zeggen: Zullen we onze afstandsbedieningen dan maar inleveren? Ik was nog boos en zei dat ze gewoon weg en dood moesten, maar vond het toch wel okee van ze dat ze dat zomaar aanboden.

    Dus ik bood aan dat ze zich gewoon zouden overgeven. Want wij doen het niet meer, niemand kan het meer aan, ook Brahman en Saraswati niet. En tot mijn stomme verbazing gaven ze zich alle veertien over, ook de aardse madam K.

    Daarmee is het werk nog niet klaar, want al die slechteriken op aarde moeten nog weg voordat we enigszins kunnen ademhalen. Maar in ieder geval is dan de bovenwereld weer een beetje rustig. Dat scheelt een hoop. Niet meer de hele godganse tijd iemand die achter je staat met een afstandsbediening om je hele leven te blokkeren …

    • Sophia,

      Ik heb dat nog even opgezocht ” Engelen van vuur” , omdat ik het niet geloofde. Daar ik 7 jaar tussen de moslims heb gewoond in Indonesië. En ik weet dat de namen van engelen in Koran veel daarvan bijna hetzelfde zijn als in de Bijbel

      Ik kwam het volgende tegen:
      “De Engelen zijn geschapen uit licht en de Djinn zijn geschapen uit vuur(vlammen) en Adam is geschapen uit datgene wat jullie is beschreven.”
      En een “Djinn” is een kwade geest.

      Mooi dat ze allemaal nu ermee gestopt zijn. Doch ik zou op mijn hoede zijn bij “madam K”, ik heb zo een sterk vermoede dat ze toch weer verder zal gaan.
      Maar zolang ze niets doet kunnen jullie even bijkomen, bijtanken.

      Laten we het hopen dat ook alle slechterikken hier zo snel weg zijn.

      Groetjes.

      • Gek he Albert … die verhalen, soms zit er toch een stuk waarheid in!
        Ik dacht dat Djinn soms goed en soms slecht waren. Wie het zijn, ik denk gewoon etherische mensen … weet het niet precies. Als je zo vastomlijnd gelooft dat het Djinns zijn, dan laten ze zich zo zien als die beschreven worden in de Koran. Maar als je er niets over gelooft, dan zie je ze misschien wel zoals ze normaal zijn …

        De engelen hebben vuur gebruikt om kinderen te krijgen, om hun ziel dus te laten opvlammen, zodat er een kind geboren wordt. Maar één kind, niet twee tweelingvlammen … Leuk dat dat beschreven wordt in de Koran!

        O ja die Madam K die gaat gewoon door, dat weet ik ook wel zeker. Nu misschien even niet, maar straks komt ze weer met een nieuw horroridee … ik weet niet hoe we de aardse duivels moeten stoppen. Er zijn er nog meer bezig hoor! We zijn er nog steeds niet :-(. Maar de kern vh duister is wel weg

        • Helaas is het met voodoo zo, ook al geloof je er niet in het werkt wel degelijk.
          Het heeft mij in die 7 jaar gedwongen erin te geloven.

          Doch ik was er goed tegen beschermd, of door mijn opleidingen (HUESA) of door het niveau van mijn ziel.
          Maar desondanks werd mijn gesteldheid er wel door verzwakt, iedere dag vechten tegen die negatieve energieen die erop uit zijn om je kapot te maken.

          Je had het gezicht eens moeten zien van een v/d personen die er voor verantwoordelijk is geweest. Hij dacht dat ik al dood of op de IC zou liggen. Maar inplaats daarvan kom zie ik eruit alsof er niets met mij aan de hand is. :)
          Hij vroeg nog aan mijn vrouw of ik die en die ben.

          Helaas is het duister zelf vele malen sterker dan voodoo en daar kunnen wij ons niet tegen beschermen, helaas.

          Is die negatieve straal boven diverse steden er nog? En worden veel “aardse duivels” misschien daardoor gevoed? Op zijn minst onze oh zo lieve regering. :(
          Laten we het hopen dat snel iemand met een oplossing komt om die “aardse duivels” voorgoed te stoppen.

    • Lieve Sophia, tussen dit opmerkelijke en enigszins goede nieuws, stond een persoonlijk stukje over jouzelf, wat met heel erg raakte.
      Je doet zoveel in de sferen (kosteloos), je deelt dit met ons (kosteloos) en dan nu nog niet gesproken over je heallings en andere dingen, maar als je dan naar je privé leven kijkt, gaat niets voorspoedig, maar dan ook echt werkelijk niets.
      Steeds die tegenwerking, steeds die financiële problemen, wanneer wordt jij nu eens geholpen?
      Zijn er dan helemaal geen mogelijkheden dat ze jou nu eens helpen???

      Maar zal het dan nu toch ten goede veranderen, nu ze niet meer achter je staan met die afstandsbediening, om je leven te blokkeren? Ik hoop het ècht.
      Ik hoop dat ze zich nu zó schamen, dat ze al hun krachten gaan gebruiken om goeds te gaan doen.
      Zeg ons waar we je mee kunnen helpen.
      Ik ben benieuwd naar je nieuwe update…
      Liefs en sterkte, Matthijs

      • Tja, nu alle Engerts (engelen) daarboven niet meer kwaad doen (laten we hopen dat dat zo blijft). Dan lijkt mij dat de klanten nu wel weer komen.
        Doch Sophia heeft ook aangegeven dat als wij willen helpen, dan heeft zij graag dat wij produkten bij haar bestellen.
        Maar omdat het winst marge nou niet bepaald groot is, zou het beter zijn als men daarnaast, of in plaats van, een kleine donatie maakt.
        Veel kleine donaties is een hele grote. Genoeg om weer de huur te betalen, school voor de kinderen, eten drinken, de auto, kleding, etc.

        Ik maak in ieder geval alvast een kleine donatie over, hoop dat er anderen snel volgen.
        Het wil nog niet zeggen dat als vandaag de engelen stoppen dat er morgen een file aan klanten staat.

        Sterkte Sophia,

      • Lieve Matthijs,
        Dank je wel :-)
        Ja ik heb besloten dat ik zakelijker moet zijn. Ik ga niet meer uren door met healings en heb ook telefonische en e-mailconsulten op het programma staan nu. Het water is echt fantastisch en wordt op eerlijke manier gemaakt, dat gaat ook langzaamaan verkopen. En ik kan nu op foto’s werken, wat op afstand kan en heel goed werkt.

        Tja, er zitten nog wat aardse figuren die erg tegenwerken. Die hebben iedere keer weer afstandskezen. Waar ze die vandaan hebben, God mag het weten … geen doen om ze kapot te maken, want ze hebben ze toch weer daarna.

        Als je me wilt helpen … ik heb geen zilverwater meer! In ruil voor een fles Donavéwater … en ik zal Byzantijnse koffie voor jullie maken en dan de toekomst lezen ;-)

        Liefs, Sophia

    • Nou eigenlijk vooral dat je achternagezeten wordt door pech, dat mensen zonder enige reden een hekel aan je hebben … dat je altijd hard moet vechten voor weinig resultaat, dat soort dingen. Terwijl je niemand kwaad wenst en eigenlijk altijd lief bent voor iedereen. Mensen worden dan jaloers ofzoiets, weet ik veel waarom ze zo doen … Gelukkig zijn er ook mensen die dat niet doen. Ik zelf begin die nu pas te ontdekken en dat geldt voor meer mensen van het licht

    • Logischerwijze moet dat komen door hormonen in je hypofyse en je pijnappelklier … daar kunnen we nu sinds kort weer bij! Je zou kunnen proberen jejezelf voor je te zetten en dan in je hoofd te kijken bij de hormonen (ik zie het trouwens al). Alleen er uithalen wat te veel is of aanvullen is niet genoeg: de verbindingen met de vitaminefabriek moeten weg, want anders is het resultaat niet blijvend. Probeer maar eens of je zelf voor elkaar krijgt, want dat is het.
      Groeten, Sophia

        • Natuurlijk wil ik het doen, Diny
          Je moet wel weten dat al die rottige klachten steeds weer ergens verder vastzitten. Vooruitgang is wel mogelijk, maar helemaal goed krijg je het nog niet. Zo gemeen is het helaas.

          Ik loop zelf ook steeds weer mank. Dan haal ik weer van alles bij mezelf weg en gaat het weer even een stuk beter. Zo is het nu nog steeds, omdat er nog engelen en ook robots zijn, die nog steeds macht over ons hebben en ons pijn kunnen doen.

          Als je nog steeds wilt dat ik het doe :-), stuur je me dan nog even je foto? Ik kan daar ook op werken, heb ik van een vriendin geleerd. Dat helpt ook weer een stuk verder.

  2. Hallo Sofia

    Ik heb heel veel onwetende vragen of antwoorden in me zitten.ik stel ze hier voor een antwoord en iets te delen.
    Ik wou weer een keer iets weten ,ik ervaar de dagen heel snel omdat ik veel moe ben en daardoor slaap ik heel slecht ,en ik kom er gebroken uit.
    het lijkt net of de dagen strakt niet meer bestaan en dat de nachte het slechtste zijn voor het bewustzijn.
    het gaat over negative nachten,slopende dagen en veel vergetelheid .
    het voeld aan alsof ik in een soort zeepbel zit.niet gevangen maar soort van. dat kreeg ik net binnen.
    ik ben altijd helemaal kapot als ik wakker wordt ,ik weet niet waar het vandaan komt.
    ik denk zelf aan spullen waar dat in zit.
    ik denk zelf dat ik wel goed ben ( licht) .
    ik heb de laatste tijd ervaringen dat ik een soort verboden heb om ergens te komen of aan deel te nemen.

    ze hebben al van alles geprobeerd .
    ik mag volgens mij zelf niet groeien naar een andere staat van bewustzijn,ik ben al heel lang bezig om me -zelf te begrijpen .
    mijn voornaamste zaak is om mijn zelf te ervaren en te weten waar ik vandaan kom.
    Maar ik kan niet voor mezelf zeggen van “daar kom ik vandaan” normaal weet ik altijd wat ik heb gedaan en waar ik vandaan kom.
    van vorig iets bedoel ik.
    mijzelf moet ALTIJD weten waar ik vandaan kom ,het is een soort nacht-merrie van het hier zijn en niet weten waar ik hoor te zijn.

    • Tjee dat is moeilijk, Nick … slapen komt door geknoei met hormonen, ik schreef het net aan Diny hierboven. Kijk maar eens of je het los krijgt. Ik wil het ook wel doen hoor, maar probeer eerst maar eens zelf! :-)

      Ik denk dat je inderdaad in een soort bel zit. Kun je hem laten ontploffen? Probeer eens hem te breken? Komt ie terug? Dat is slopend, het gevoel dat je beschrijft, begrijp ik. Natuurlijk hoor je bij het licht! Ga daar maar vanuit hoor …

      Voor slapen kun je ook altijd lavendelolie gebruiken (etherische olie). Paar druppeltjes op je kussen en/of op je voorhoofd … dat kan al iets helpen of in bad zitten met lavendelolie of onder de douche … of jeneverbes, dat spul van Kneipp bijv. of eth. olie daarvan werkt ook. En valeriaanwortel. Ik had altijd een thee zelf gemaakt van lavendel, kamille, citroenmelisse en valeriaanwortel. Alleen als dat laatste erook in zat, werkte het bij mij :-), maar het is heel vies (vind ik).

      Ik denk dat Diny dit al geprobeerd heeft, maar Diny, kijk anders maar even of het jou ook helpt! In ieder geval een beetje …

  3. UPDATE:
    Ik had me vergist in Vlaradiel. Die hoort ook bij de duistere engelen, maar is ermee gekapt.

    Zonet gestopt is Gadhariel, die is nu aan het helpen met opruimen. Doen ze altijd als ze stoppen, is normaal. Dus nog 6 te gaan en 3 die hun macht deels kwijt zijn

  4. Sophia,

    Kaddaffi was een goede man voor t volk, als er een wetswijziging aan kwam dan mocht t hele volk erover stemmen. Als je trouwde kreeg je een huis. Olie dat hij verkocht kwam t geld een op een ten goede van de bevolking. Probleem was dat t westen zo niet kon profiteren van Libië en afrika, dus moest die weg, op einde zei die de waarheid over de elite, maar de media had me voor gek verklaard die ook door de elite werd beheert.

    Rockefellers zitten in de olie en niet t geld. Het geld wordt beheert door de rothschilds. Misschien de hoofd van de FED of ECB? Bern bennanke heeft sowieso rothschild bloed.

    Marcus

    • Dank je wel Marcus! Ik had die indruk al van Khadafi, maar als ik dat hier zeg, krijg ik WOEDENDE reacties van de mensen. Nee, hij was een enórme dictator etc. …

      Volgens mij was hij dat ook niet, hij liep immers zonder bewaking gewoon tussen de mensen! In Bulgarije was het zo mooi wat hij deed: buitenlandse studenten moeten daar de Bulgaarse taal leren, maar ook de cultuur en de hele geschiedenis van Bulgarije. Ontzettend moeilijke tentamens, onredelijk. Je kon er bijna niet voor slagen.

      Dus belden een paar Libische studenten via die Hot Line Khadafi op om te vragen of hij er iets aan kon doen. Nou, hij kwam hoor! Met het vliegtuig naar Sofia en toen met de trein naar Filippoupoli (Plovdiv). Tweede klas, gewoon midden tussen de mensen :-D.

      Hij praatte met de president van de universiteit en daarna hoefden de Libische studenten die tentamens niet meer te doen. Ik vond dat zo’n prachtig verhaal! Ik weet ook zeker dat hij het ook voor andere studenten heeft geprobeerd, maar dat niet voor elkaar kreeg.

      Dus toch een grote van het licht ;-)

  5. Hi Sophia,

    Mooi dat overzicht dan krijgen we een duidelijker idee hoe de stand van zaken nu is op dit moment.

    Wanneer zo’n engel dus zijn macht kwijt is, hoe moeten wij dat dan terug zien in de mensen hier?
    Ik heb een ’lieve’ zus die een Muriel is en een zwager die een Soraniel. Zullen ze gelijk opeens begrip en interesse gaan tonen in mijn situatie? Zal zoiets langzaam aan gaan of merk je geen verschil? Het zal mij na al die jaren eigenlijk een biet zijn, maar ik denk dat velen hier zo iemand hebben en daar nieuwsgierig naar zullen zijn.

    Ik kan mij nog goed herinneren dat je in het verleden ooit daarboven Deepak Chopra eens bent tegen gekomen en dat je vertelde dat hij waarschijnlijk niet eens wist dat hij daarboven was. Weet alleen niet meer wat hij toen daar deed. 

    Nu we ons weer mogen concentreren op de Bron, voel ik inderdaad een goed verschil. Heel mooi om te weten.

    75% wauw dat is meer dan ik had verwacht, helaas merken we het hier nog steeds niet. Ik tenminste niet.

    Ga zo door.

    Liefs,

    Albert

    • Albert, nee die nare mensen verdwijnen straks. Ze krijgen immers steeds minder energie, omdat ze leven op gevangen genomen lichamen van ons. Die halen wij terug en de engelen regelen niets voor die mensen dat ze ergens anders energie vandaan krijgen. Dus die zijn er straks niet meer. Ze worden niet opeens aardig, natuurlijk niet!

      Ja Deepak Chopra was inderdaad een tijdje bij me in de zomer van 2011. Toen probeerde Theodhoros uit alle macht hier te komen. Helaas mislukte het plan. Ik wist toen niet dat Deepak duister was, hij is ook zo hypocriet brrr

      Concentreer je maar op de Bron, dat is een goede zaak. Vandaag kreeg ik je opeens te zien en kwam er een heleboel pikzwart pek uit je. Leek me wel goed, dat dat eruit kwam

      • Sophia,

        Als die weinig danwel zeer slechte mensen geen energie meer krijgen, zullen die dan in een korte tijd sterven? Of zal dat niet zo snel gaan.
        Dus niet alleen zeer slechte figuren ook gewoon normale mensen, die een beetje slecht zijn. :)

        M.a.w. de wereldbevolking zou dus bv in de komende 3 jaar zeer sterk moeten afnemen? Wie weet woon je straks misschien in een bijna compleet lege stad (spookstad). :)

        Mooi dat er weer troep uit mij verdwenen is, dat lucht op.

        Is eindelijk weer eens mooie zonnige dag vandaag.

        Groetjes.

        • Albert,
          Kijk als mensen geen energie meer krijgen via ons en de engelen niets voor ze regelen, zodat ze die op andere wijze krijgen, vermoed ik inderdaad dat ze zullen doodgaan. Ik weet het niet, we zullen het zien! Het is allemaal erg cru. Nee dit zijn die echt slechte robots, die 2 mld. De anderen niet.

          Ik weet niet hoe het gaat, alleen DAT er mensen gaan verdwijnen. Maar het reïncarnatierad moet ook los. We zullen zien hoe het precies gaat, je kunt mij echt niet vragen hoe alles zal gaan! Zodra er boven iets duisters losgehaald is, gebeurt er hier iets, eerder niet

          Ja mooi weer he, geniet er maar van
          Sophia

Geef een reactie, maar wees respectvol

